• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Det enda rimliga i den här jäkla värmen, min beater på RubberB.
B950AA91-B560-4537-AA4A-C2C79D9D30B2.jpeg

Länken är verkligen bra! En panna kanske inte gör sig bäst på länk men fan vad svårt det är att inte bära länk när den är så bekväm, snygg och välgjord!
Funderar på om man ska komplettera med en 42mm sub så att man kanske kan köra länken på båda, frågan är bara om dom blir för lika varandra.!
3E03101D-AB7F-4580-9C05-B6D76FA4E03D.jpeg

Länken är verkligen bra! En panna kanske inte gör sig bäst på länk men fan vad svårt det är att inte bära länk när den är så bekväm, snygg och välgjord!
Funderar på om man ska komplettera med en 42mm sub så att man kanske kan köra länken på båda, frågan är bara om dom blir för lika varandra.!
Tveksamt att det passar va? Eller vänta, postade inte jag en bild på just en 682 på sådan länk? :D

Funkar länken på andra modeller?

Funkar länken på andra modeller?
Ingen aning än, en rolig tanke mest
Fast det vore väldigt kul att få veta.
Jag är säker på att den officiella hållningen är nej, och jag gissar att den inte sitter helt perfekt om den funkar, men ... det finns ett foto av mig en bra bit bak i tråden där man satt länk på 682 och 911, tror jag. :) Lämnas som sökövning för @Bas :)

Bra ide, får kolla efter nåt sånt - kan bli coolt. Jo, den här modellen ser man inte skitofta - rätt många kan tycka att den är plottrig, men jag gillar den :)
Det är en kronograf. Då får man stå ut med fler tavlor, visare och skalor, även om den ultimata paneraien består av en helt ren tavla och på sin höjd en timvisare. Det är kul att få se hela paneraibredden i tråden.

Det är lätt att hitta paneraitråden under Diskussioner. Den ligger alltid överst. Förresten tror jag att jag har glömt att betala in till bcf efter auktionen på senaste GTG. Jag är för övrigt över förväntan nöjd med strapset. Fattar inte att det gick så billigt.
FDCA5C12-7DB9-4B3C-B5A9-1B86028AB9A4.jpeg

PAM388 Radiomir Black Seal som trivs bäst på gummi.

Det är lätt att hitta paneraitråden under Diskussioner. Den ligger alltid överst. Förresten tror jag att jag har glömt att betala in till bcf efter auktionen på senaste GTG. Jag är för övrigt över förväntan nöjd med strapset. Fattar inte att det gick så billigt.
FDCA5C12-7DB9-4B3C-B5A9-1B86028AB9A4.jpeg

PAM388 Radiomir Black Seal som trivs bäst på gummi.
Folk fattar inte att Wotancraft är sååååå jäääääkla braaaaaaaa. Jag saknar det redan. Njut!

Tillbaka
Topp