Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen. Hör av dig när du är här så tar @Dixie , du och jag en B/P-Unit fika.Vilka butiker har paneraistraps i lager i Göteborg? Ska dit på semester snart.
Med fika så menar du öl. Det är trots allt semester? Är i Arild från och med i morgon till nästa söndag. Gbg från söndag till onsdagIngen. Hör av dig när du är här så tar @Dixie , du och jag en B/P-Unit fika.
Fika betyder alltid öl! Kaffe köper man inte, man brygger ditt eget. Kass timing, då är jag tyvärr utomsocknes.Med fika så menar du öl. Det är trots allt semester? Är i Arild från och med i morgon till nästa söndag. Gbg från söndag till onsdag
Nu är det ju inte det här en gtg-tråd, men några Risti i Skåne vecka 29? Kommer vara en vecka i Ängelholmstrakten...
Jag medVecka 32 i ängelholmstrakten tyvärr!
Jag med
Min fru tittar lite tveksamt på mig och säger "hur hade du tänkt att du skulle hinna med det?".Gött!! Vi borde styra något då! Kan inte bjuda på något mer spännande än en 392 men hade varit kul! Vejbystrand för min del!
En 512 är nog vad som fungerar då.Vad ska man köpa för Panerai för under 50' om man vill ha 42mm?
Fin, men är nog mest ute efter en Luminor. 00392 kanske är ett bra alternativ? Vill gärna kunna ha gummi och köra ett dopp med den.En 512 är nog vad som fungerar då.
512 går att ha på gummi och bada med också, men visst 392. Den är tjock bara så du vet.Fin, men är nog mest ute efter en Luminor. 00392 kanske är ett bra alternativ? Vill gärna kunna ha gummi och köra ett dopp med den.
Alltid velat ha en Panerai, men alltid haft dålig koll. Men snart dags att göra slag i saken.
Min fru tittar lite tveksamt på mig och säger "hur hade du tänkt att du skulle hinna med det?".
Fin, men är nog mest ute efter en Luminor. 00392 kanske är ett bra alternativ? Vill gärna kunna ha gummi och köra ett dopp med den.
Alltid velat ha en Panerai, men alltid haft dålig koll. Men snart dags att göra slag i saken.
Jag har en 392 och gillar den. Funderar på att sälja den i höst möjligtvis, inte för att jag upplever den som tjock utan för att jag börjar bli sugen på att prova 47mm efter allt tjat i denna tråden om att det är det enda rätta om man har 18cm plus handled. Kan verkligen rekomdera 392 och om man inte diggar höjden finns 1392 även om den nog kostar några lappar över 50’.
392 känns större än 682 .. iaf på min handled . Kan beror på att tavlan är så mycket större än 392Jag har en 392 och gillar den. Funderar på att sälja den i höst möjligtvis, inte för att jag upplever den som tjock utan för att jag börjar bli sugen på att prova 47mm efter allt tjat i denna tråden om att det är det enda rätta om man har 18cm plus handled. Kan verkligen rekomdera 392 och om man inte diggar höjden finns 1392 även om den nog kostar några lappar över 50’.
Tyvärr lite för stor på mig för att kunna bli min enda panna... 44mm är min sweet spot
392 känns större än 682 .. iaf på min handled . Kan beror på att tavlan är så mycket större än 392
Skulle lätt kunna tänka mig köra en panna med 392 caset.
Mycket bra! Du får gärna höra av dig om du inte sålt den innan dessJag har en 392 och gillar den. Funderar på att sälja den i höst möjligtvis, inte för att jag upplever den som tjock utan för att jag börjar bli sugen på att prova 47mm efter allt tjat i denna tråden om att det är det enda rätta om man har 18cm plus handled. Kan verkligen rekomdera 392 och om man inte diggar höjden finns 1392 även om den nog kostar några lappar över 50’.
Mycket bra! Du får gärna höra av dig om du inte sålt den innan dess
Var faktiskt nära på att köpa en 392 här på forumet i vintras, men tyvärr köpte jag annat istället. Men får bli skärpning nu. Den här gången ska det bli en Panerai!
Så var det ja.K enligt dig = 2008