Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Satt å kollade runt lite å @azcii fan va denna bilden e bra!
Klockan e verkligen inte fy skam heller
4:e hålet...? Hur långt är ditt strap?
Patina efter ett dygn. Har inte hänt mycket på kl 12-sidan men på kl6-sidan börjar det redan se mysigt ut.
Typ standard, 125/75. ???4:e hålet...? Hur långt är ditt strap?
Iofs är ditt spänne lite längre än mitt... Och klockan sitter rätt right på 2:a hålet. Kanske stämmer dåSka mäta mitt strap strax, men jag kör andra hålet och det ser ut såhär
Du ska vara glad du inte har en sned kudde i din klockbox...Det skulle bli mulet idag så min plan var att jobba, men nu skiner solen. Va f-n vilka problem.
Fyfan!Found it..
Kwel!Found it..
Det är ett riktigt traumaDu ska vara glad du inte har en sned kudde i din klockbox...
Nope, de var inte snyggt på Panerai hellerFound it..
Om ditt spänne är kortare än mitt så borde du ju hamna längre ut om vi har lika stora handleder.Iofs är ditt spänne lite längre än mitt... Och klockan sitter rätt right på 2:a hålet. Kanske stämmer då
Det har du rätt i, är ju kortare delen som hamnar längre inOm ditt spänne är kortare än mitt så borde du ju hamna längre ut om vi har lika stora handleder.
Sedär ja! Gryymt!!Många fina foton i tråden, jag har svårt att fånga PAM511 rättvist på bild, bruna tavlan är verkligen läcker, jag köpte ett brunt gummi till den men kände att det var aningen mörkt, så Krons tog hem ett navy, jag ryckte det blev en klar uppryckning, nu är det sommar på riktigt
Mkt bra val. Sneglar på en sån själv, men ska hämta ut en 44mm idag och köra ett tag och utvärdera. Blir intressant!Panerai på ingång om allt går enligt planerna. @Ernesto och hans Panerai 1392 fick mig på fall. 44 mm + i all ära, men den storleken gör det inte för mig om jag vill att klockan ska vara mångsidig. Storleken på 42 mm var väldigt trevlig och framförallt höjden.
Det som talar till mig är storleken, borstad finish, tavlan (dirty dial?), sekundvisaren, datum och helhetsintrycket. En Panerai som flyger under manschetten, till t-shirt och jeans, eller på gummi till stranden.
@Ernesto - kan du bjuda på lite bilder?
Riktigt snyggt på ett Navy! Det är alltså en beställningsvara?Många fina foton i tråden, jag har svårt att fånga PAM511 rättvist på bild, bruna tavlan är verkligen läcker, jag köpte ett brunt gummi till den men kände att det var aningen mörkt, så Krons tog hem ett navy, jag ryckte det blev en klar uppryckning, nu är det sommar på riktigt
Nej, den fanns bara inte inne i lager, tror ifs Krons kan ta hem lite vad somRiktigt snyggt på ett Navy! Det är alltså en beställningsvara?
PAM779
PAM753
Två nya modeller som lanserades idag. Den svarta är ju rätt cool.