• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Var som jag skrev tidigare i kontakt med Panerai på Fejan och blev efter lite mail fram och tillbaka slussad till deras butik i London som hade det sista exet av 687 inne. Frågade om priset och bifogade info om priser jag fått på annat håll och fick en lång utläggning om äkthet, tull/moms-fusk mm. Svarade att jag respekterade att de inte kunde hålla samma priser som C24 och undrade vad de kunde erbjuda.
Svaret var 5%! Wow! :rolleyes:
Ingen idé att ens fråga om rabatt hos en Boutique.

Var som jag skrev tidigare i kontakt med Panerai på Fejan och blev efter lite mail fram och tillbaka slussad till deras butik i London som hade det sista exet av 687 inne. Frågade om priset och bifogade info om priser jag fått på annat håll och fick en lång utläggning om äkthet, tull/moms-fusk mm. Svarade att jag respekterade att de inte kunde hålla samma priser som C24 och undrade vad de kunde erbjuda.
Svaret var 5%! Wow! :rolleyes:
687 är en riktigt grym klocka !:)

Klassisk Radiomir i gul baddräkt och matchande badlakan. :D
A4C2BE89-0417-411F-B71F-20C06C89B10D.jpeg

Tillbaka
Topp