Den kommer väl på länk från SKF hoppas jag.Alltså, med tanke på att vi har några insiders hos AD, så kan de säkert erbjuda denna klocka till de där anonyma svenska samlarna som finns, så då kan vi lägga till minst 5 pers till på notan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den kommer väl på länk från SKF hoppas jag.Alltså, med tanke på att vi har några insiders hos AD, så kan de säkert erbjuda denna klocka till de där anonyma svenska samlarna som finns, så då kan vi lägga till minst 5 pers till på notan.
Som sagt, tämligen säker på att det skulle vara rökt..Allt annat är orimligt.
Count me in!
@mårtBasically en bettarini luminor, 44mm, med blå sunburst tavla med en gul lume speciellt framtagen för oss - Sveriges färger (jag vet, jag drömmer).
Sen kör man Paneristi Sweden loggan lasergraverad på baksidan. Skulle personligen rockat skiten ur den
En extremt snabb photoshop där guldvisarna blev lite för gula. Kanske även snyggare med 111-tavlan där "Panerai" står ovanför 6an istället.
Nä, röstar för förslaget på text som det är på bilden. Men som sagt lite mer realistisk färg på guldvisarna likaså lumen så är vi hemma
Men om vi kör wr på 400m...då är det ju en helt annan klockaNä, röstar för förslaget på text som det är på bilden. Men som sagt lite mer realistisk färg på guldvisarna likaså lumen så är vi hemma
Edit: problemet är iofs att det där typ är en 911 men i andra färger, så kanske inte heller hade gått
King!Dåligt ljus. Bra klocka. Deskdiving idag, då räcker 100 meter WR.
#pam422
Superbra.5/5 Så jävla nöjd, tjockt, mjukt o följsamt!
Fast en massa SE/LE/ Boutique Editions skiljer ju bara på baklocket och andra små detaljerNä, röstar för förslaget på text som det är på bilden. Men som sagt lite mer realistisk färg på guldvisarna likaså lumen så är vi hemma
Edit: problemet är iofs att det där typ är en 911 men i andra färger, så kanske inte heller hade gått
Mm absolut, men tror en sån allmänt sedd som extremlyckad modell som 911 som inkluderar så många godbitar skiljer sig från tex 005 i ett gäng olika utföranden..Fast en massa SE/LE/ Boutique Editions skiljer ju bara på baklocket och andra små detaljer
Hädelse på de länkarna! Tacka vet jag den borstade länken, betydlig mer proper. Undrar hur denna hade sett ut på 911.
Saxat från Instagram
Vi kan prova, om någon av 911-grabbarna vågar, jag har en sån där överHädelse på de länkarna! Tacka vet jag den borstade länken, betydlig mer proper. Undrar hur denna hade sett ut på 911.
Pam328 & 329 nedan.
Den där AM va? Make it happen'!Vi kan prova, om någon av 911-grabbarna vågar, jag har en sån där över
Exakt.Den där AM va? Make it happen'!
Dalahäst istf ubåt på tavlan...Fast en massa SE/LE/ Boutique Editions skiljer ju bara på baklocket och andra små detaljer
Hädelse på de länkarna! Tacka vet jag den borstade länken, betydlig mer proper. Undrar hur denna hade sett ut på 911.
Pam328 & 329 nedan.
Korrekt, helt vanliga stift.Låter bra. Jag tänker till frugan alltså ... men, är det bandstift fjäderstyle ändå?
Jag gissar på att det är Panerais tjockare stift dock, som bara kan tas bort via hål i hornen. Men tack för info.Korrekt, helt vanliga stift.
Jag gissar på att det är Panerais tjockare stift dock, som bara kan tas bort via hål i hornen. Men tack för info.
Jag gillar denna länkenHädelse på de länkarna! Tacka vet jag den borstade länken, betydlig mer proper. Undrar hur denna hade sett ut på 911.
Pam328 & 329 nedan.
Vad finns det för möjligheter till justering? Mikrojustering eller halvlänkar?Jag gillar denna länken
Så grym.....Jag gillar denna länken
HalvlänkarVad finns det för möjligheter till justering? Mikrojustering eller halvlänkar?
Super nice länk! Följde den med klockan eller är den köpt separat?Jag gillar denna länken
Jag gillar denna länken