gonza
Silver
Hahaah!!! När vill du att jag ska komma och leverera?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaah!!! När vill du att jag ska komma och leverera?
Alltså. Det *går* att montera en Luminor på 1950-länk med lite filande. Jag har gjort det. Det är nästan enklare än Photoshop fast inget man vill göra på OEM då, med tanke på priset.Tänkte samma sak, alt Photoshop kanske
Du och ditt filandeAlltså. Det *går* att montera en Luminor på 1950-länk med lite filande. Jag har gjort det. Det är nästan enklare än Photoshop fast inget man vill göra på OEM då, med tanke på priset.
Bra val och välkommen tillbax. Kul att 590 är på G!
Klockan är ju 2300 där. Du får inte glömma vätskan!
Nu är kameran full med foton, kör en separat tråd senare.
590 är riktigt bra!Bra val och välkommen tillbax. Kul att 590 är på G!
Har väl gått beg för 35-40590 är riktigt bra!
Vad är ett rimligt pris på en sådan i dag? Min gamla låg osåld svinbilligt kort efter att jag hade sålt den.
NÄÄÄÄÄÄJ. Varför en separat tråd?
Nu är kameran full med foton, kör en separat tråd senare.
Du tänker en "Paneristi Sweden Edition"? Jag har en känsla av att @Palenkovich m.fl. redan har frågat?Det finns ju massor av olika specialtillverkade pannor...vad är det för krav för att tex få beställa en ”svensk” variant? Någon som har koll?
Vi har diskuterat frågan lite.. Tror dock oddsen är tämligen höga..Du tänker en "Paneristi Sweden Edition"? Jag har en känsla av att @Palenkovich m.fl. redan har frågat?
Jag frågade om detta på sihh faktiskt... Det lät inte helt totalt omöjligt.. frågan är hur många vi skulle bli dock?Du tänker en "Paneristi Sweden Edition"? Jag har en känsla av att @Palenkovich m.fl. redan har frågat?
För många foton.NÄÄÄÄÄÄJ. Varför en separat tråd?
44mm 372 väl?Vi har diskuterat frågan lite.. Tror dock oddsen är tämligen höga..
Exempelvis Paneristi Russia (vilka ju har fått en "egen" edition) är sedan länge stora, väl etablerade och mycket aktiva. Vår lilla ankdamm är inte riktigt där, även om vi är en taggad liten skara..
Det vore dock sjukt kul att få vara med och påverka en paneristi Sweden edition.. Shit vilka diskussioner det hade blivit
Jag frågade om detta på sihh faktiskt... Det lät inte helt totalt omöjligt.. frågan är hur många vi skulle bli dock?
Låter bra. Jag tänker till frugan alltså ... men, är det bandstift fjäderstyle ändå?@mårt - Det nya töntiga banksystemet är BARA till 38mm Due, man knäpper fast bandet på bandstiften. Kommer komma i massa galna färger.
Med nåt inslag av grönt44mm 372 väl?
och blått. och ecru. Vive la Suede!Med nåt inslag av grönt
Tror aldrig Panerai skulle gått med på det..44mm 372 väl?
Men jag skulle ändå köpa en. Tveklöst. Får sälja den förstfödde.Tror aldrig Panerai gått med på det..
Det skulle garanterat vara behäftat med en hel del ramar att förhålla sig till..
Jag har ju redan photoshoppat den specialgjord gul lume, blå tavla och guldvisareTror aldrig Panerai skulle gått med på det..
Ett sådant här projekt skulle garanterat vara behäftat med en hel del ramar att förhålla sig till..
Så jefla hårt. Fram med bilden.Jag har ju redan photoshoppat den specialgjord gul lume, blå tavla och guldvisare
Mm, har redan tänkt på denJag har ju redan photoshoppat den specialgjord gul lume, blå tavla och guldvisare
Om man tittar på andra märken som gjort samma sak så är hela världen marknaden för The Swedish Edition.Vi skulle givetvis behöva vara ett minsta garanterade antal. Frågan är hur många som skulle behövas.. PAM622 gjordes i 60 ex..
Måste hittaMm, har redan tänkt på den
Upp med den igen!
?Jag har ju redan photoshoppat den specialgjord gul lume, blå tavla och guldvisare
Alltså, med tanke på att vi har några insiders hos AD, så kan de säkert erbjuda denna klocka till de där anonyma svenska samlarna som finns, så då kan vi lägga till minst 5 pers till på notan.Om man tittar på andra märken som gjort samma sak så är hela världen marknaden för The Swedish Edition.