• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skulle säga nej! :)
P7220925-01-02.jpeg
MUMMA!

• Like
Reactions: Kim
BD509BB3-6505-4280-A0F4-1C2762CCC740.jpeg

Det fins eleganta klockor och sen fins det hårda klockor, pam25 tycker jag definitivt hör till det senare. Det är en Panerai, submersible, tillverkad i matt hårt titanium och en våffeltavla som krona på verket, kan helt enkelt inte bli fel i den kategorin. Rock solid, som en gin och tonic i solnedgången.
Hur upplever du den på armen? är den lätt lätt då den är i titan? Har haft svårt för titan klockor men denna är som du skriver riktigt hård och Våffeltavlan är grym.

Var in till Krons för att köpa nytt gummi, blev lite smått förälskad i det blåa, de hade också precis fått nyleverans av band så det fanns en del inne. Tänkte att jag delar med mig om det är någon som är på jakt efter något.
fullsizeoutput_2b74.jpeg

SbjaQSzQTbGpqBYANbm%SQ.jpg

Var in till Krons för att köpa nytt gummi, blev lite smått förälskad i det blåa, de hade också precis fått nyleverans av band så det fanns en del inne. Tänkte att jag delar med mig om det är någon som är på jakt efter något.
fullsizeoutput_2b74.jpeg

SbjaQSzQTbGpqBYANbm%SQ.jpg
Passade även på att klämma på en 233a som jag gått och suktat efter ett tag, förstår varför så många gillar den, väldigt balanserad ref.
fullsizeoutput_2b7d.jpeg

AC7DD689-381E-4DED-8DE7-D498844F7816.jpeg

Det där är ju klockrent till min kommande. :woot:
De där är väl 26mm?
Kollade aldrig då jag inte gillar den typen av gummi, men hade den funnits med samma färg i det "vanliga" gummit så hade det varit ett givet köp, väldigt fin färg.
Edit: Alla sandfärgade, gröna och militärgröna band tycker jag passar bra på Pannor.

Kollade aldrig då jag inte gillar den typen av gummi, men hade den funnits med samma färg i det "vanliga" gummit så hade det varit ett givet köp, väldigt fin färg.
Edit: Alla sandfärgade, gröna och militärgröna band tycker jag passar bra på Pannor.
Jag gillar ju SEIKO så jag gillar! Någon som minns priset på dragspelsgummi?

BD509BB3-6505-4280-A0F4-1C2762CCC740.jpeg

Det fins eleganta klockor och sen fins det hårda klockor, pam25 tycker jag definitivt hör till det senare. Det är en Panerai, submersible, tillverkad i matt hårt titanium och en våffeltavla som krona på verket, kan helt enkelt inte bli fel i den kategorin. Rock solid, som en gin och tonic i solnedgången.
Jag vet inte vad som ska trumfa en 025 när det är en riktigt rå man vill ha?

Tillbaka
Topp