Det skulle vara fantastisktPå semester nu.... Men när jag är tillbaka i stan kan du få låna den några dagar och känna efter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det skulle vara fantastisktPå semester nu.... Men när jag är tillbaka i stan kan du få låna den några dagar och känna efter
Den e förbannat fin hur somJa, inte helt lätt. Coola klockor båda två. 024 får stanna sedan får vi se ang 682
MUMMA!Skulle säga nej!
Skulle säga nej!
Lumen ser nästan lila ut, stämmer det eller spökar vissa bilder?Jag tycker att den rent utseendemässigt är snyggare. Ingen datumbubbla, lumen är helvit den blå subsekunden. Men sen har jag iof inte testat en 024. Ifall den är bättre vet jag faktiskt inte, rent utseendemässigt tycker jag 682 är snyggare.
Blå och grön ska den vara. Har inte sett den med lume irl än. @Kim Har säkert en lume-bildLumen ser nästan lila ut, stämmer det eller spökar vissa bilder?
Hur upplever du den på armen? är den lätt lätt då den är i titan? Har haft svårt för titan klockor men denna är som du skriver riktigt hård och Våffeltavlan är grym.
Det fins eleganta klockor och sen fins det hårda klockor, pam25 tycker jag definitivt hör till det senare. Det är en Panerai, submersible, tillverkad i matt hårt titanium och en våffeltavla som krona på verket, kan helt enkelt inte bli fel i den kategorin. Rock solid, som en gin och tonic i solnedgången.
Var in till Krons för att köpa nytt gummi, blev lite smått förälskad i det blåa, de hade också precis fått nyleverans av band så det fanns en del inne. Tänkte att jag delar med mig om det är någon som är på jakt efter något.
Passade även på att klämma på en 233a som jag gått och suktat efter ett tag, förstår varför så många gillar den, väldigt balanserad ref.Var in till Krons för att köpa nytt gummi, blev lite smått förälskad i det blåa, de hade också precis fått nyleverans av band så det fanns en del inne. Tänkte att jag delar med mig om det är någon som är på jakt efter något.
Kollade aldrig då jag inte gillar den typen av gummi, men hade den funnits med samma färg i det "vanliga" gummit så hade det varit ett givet köp, väldigt fin färg.
Det där är ju klockrent till min kommande.
De där är väl 26mm?
Jag gillar ju SEIKO så jag gillar! Någon som minns priset på dragspelsgummi?Kollade aldrig då jag inte gillar den typen av gummi, men hade den funnits med samma färg i det "vanliga" gummit så hade det varit ett givet köp, väldigt fin färg.
Edit: Alla sandfärgade, gröna och militärgröna band tycker jag passar bra på Pannor.
Är den bättre än 024an jag har idag?
Jag gillar ju SEIKO så jag gillar! Någon som minns priset på dragspelsgummi?
Kempefint!1600 kr och det passar din nästkommande
Fungerar ypperligt!
Det där är ju klockrent till min kommande.
De där är väl 26mm?
Järnspikar och potatismos vilken bra kombo, så får det bli. Tack för fotot!Fungerar ypperligt!
Okey spännande! Vidarebefordrar detta till ”min vän”Skulle kommit nu i sommar men senaste nytt är september. Sen vet man aldrig - de nya instegspannorna skulle ha kommit i september men alla har släppts i butik nu. Frågade Panerai senast igår och inväntar svar.
PAM1392!Jag måste nog svänga förbi stan i morgon och klämma lite Panerai.... Blir inte klok på denna tråd. Tyvärr har alla Paneraier jag testat känts förstora.... Men imorgon ska jag gå in med nya ögon är planen. Wish me luck!
Det där är ju inte dumt alls och från en pålitlig snubbe. Synd att jag inte har pengar.https://www.chrono24.se/panerai/lum...or-paneristi---btq-ed---pam911--id8830288.htm
Till er som är ute efter en 911.. Fortfarande över list men inte lika superdyr som alla andra tidigare
Om du gillar det råa tooliga i 024 kommer du att bli besviken. Vill du att din 024 ska bli mer åt en dressklocka så kommer du bli nöjd.Är den bättre än 024an jag har idag?
Jag vet inte vad som ska trumfa en 025 när det är en riktigt rå man vill ha?
Det fins eleganta klockor och sen fins det hårda klockor, pam25 tycker jag definitivt hör till det senare. Det är en Panerai, submersible, tillverkad i matt hårt titanium och en våffeltavla som krona på verket, kan helt enkelt inte bli fel i den kategorin. Rock solid, som en gin och tonic i solnedgången.
Hyfsat billiga och går att få med tritium, vad mer kan önskas?Jag vet inte vad som ska trumfa en 025 när det är en riktigt rå man vill ha?
Vad ligger list på?? Den är grymt fin den där.https://www.chrono24.se/panerai/lum...or-paneristi---btq-ed---pam911--id8830288.htm
Till er som är ute efter en 911.. Fortfarande över list men inte lika superdyr som alla andra tidigare