Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är du nöjd?
Återanvänder bilden från vad gör du och din klockatråden, då jag gillar den.
Åter på jobbet med 47mm perfektion på handleden - 372
Do it!682....funderar....vad säger ni.....
Är den bättre än 024an jag har idag?
Är den bättre än 024an jag har idag?
Är väl bara 2 mm skillnad?lär kännas liten jämfört med din nuvarande sub iaf
Jag tycker att den rent utseendemässigt är snyggare. Ingen datumbubbla, lumen är helvit den blå subsekunden. Men sen har jag iof inte testat en 024. Ifall den är bättre vet jag faktiskt inte, rent utseendemässigt tycker jag 682 är snyggare.Är den bättre än 024an jag har idag?
Är väl bara 2 mm skillnad?
Ja helt olika boetter. De är lika men ändå helt olikakanske inte blir så mycket skillnad då 682 och 024 ser väldigt lika ut... när jag jämförde 1312 mot 1392 kändes skillnaden stor, kan va för 1392 inte hade någon 9a...
dock är det väl 2 olika boetter på 682 vs 024?
682 är satans liten, alldeles för liten för mig i alla fall. Prova innan du köper.Ja helt olika boetter. De är lika men ändå helt olika
Är du nöjd?
Gräsligt strap men riktigt fin klocka!Helvete vad bra Due är... Denna är 42 mm. Tror att jag vill ha en 38 mm. Får se om det blir en i stål eller guld isf.
Panerai 677
Är du nöjd?
Möjligtvis i stål och annat band. Den kombon sög tyvärrHelvete vad bra Due är... Denna är 42 mm. Tror att jag vill ha en 38 mm. Får se om det blir en i stål eller guld isf.
Panerai 677
Mata gärna fler bilder! Står i valet mellan pam 1024, 305 eller pam med 8days verket.1024 is the shit!!
Kul att vi har totalt motsatta åsikter, jag tyckte de kändes riktigt billiga.Helvete vad bra Due är... Denna är 42 mm. Tror att jag vill ha en 38 mm. Får se om det blir en i stål eller guld isf.
Panerai 677
Jag gillade kombon blått band / guldklockaHelvete vad bra Due är... Denna är 42 mm. Tror att jag vill ha en 38 mm. Får se om det blir en i stål eller guld isf.
Panerai 677
Helvete vad bra Due är... Denna är 42 mm. Tror att jag vill ha en 38 mm. Får se om det blir en i stål eller guld isf.
Panerai 677
682 känns otroligt mycket mindre, rentav liten.Är väl bara 2 mm skillnad?
Skulle säga nej!682....funderar....vad säger ni.....
Den är as grym, behåll.. skall den bort hör av digKanske kan köra både...gillar ju 024 något grymt mkt
På semester nu.... Men när jag är tillbaka i stan kan du få låna den några dagar och känna efterJa helt olika boetter. De är lika men ändå helt olika
På semester nu.... Men när jag är tillbaka i stan kan du få låna den (682) några dagar och känna efter