6400 euroVad ligger list på?? Den är grymt fin den där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
6400 euroVad ligger list på?? Den är grymt fin den där.
Det är kombinationen titan och våffeltavlan som gör den. Tritium hjälper så klart till att förstärka identiteten. Det är en välgjord kocka dessutom så du har helt rätt i att den är riktigt prisvärd.Hyfsat billiga och går att få med tritium, vad mer kan önskas?
Babyblått och guld var too much, men jag gillar det!Helvete vad bra Due är... Denna är 42 mm. Tror att jag vill ha en 38 mm. Får se om det blir en i stål eller guld isf.
Panerai 677
Låter som jag skall sitta nöjd med min dåOm du gillar det råa tooliga i 024 kommer du att bli besviken. Vill du att din 024 ska bli mer åt en dressklocka så kommer du bli nöjd.
Den känslan när man plockar upp klockan ur service-caset... damnhttps://www.chrono24.se/panerai/pre-owned--pre-vendome-luminor-base-logo-5218-201a--id8665332.htm
Ouch... någon som skickat in sin 5218-201A på service och fått tillbaka den med ny tavla?
Den känslan när man plockar upp klockan ur service-caset... damn
Jag vet inte. Det känner du bäst själv, men prova Kims om du får. Det är alltid det bästa sättet att få en känsla för vilket som känns bäst.Låter som jag skall sitta nöjd med min då
Mmmm. Kanske ett tecken att det är en sådan man ska hahttps://www.chrono24.se/panerai/lum...or-paneristi---btq-ed---pam911--id8830288.htm
Till er som är ute efter en 911.. Fortfarande över list men inte lika superdyr som alla andra tidigare
Mmmm. Kanske ett tecken att det är en sådan man ska ha
Vet man om Panerai har levererat ut alla 500 klockor?
Om inte alla så nästan alla.. Sen vet man inte vilka boutiquer som sitter och trycker på exemplar..Mmmm. Kanske ett tecken att det är en sådan man ska ha
Har dem inte det är nog alla uppbokade hur som
Så är det såklart. Mest nyfiken utifrån tidigare erfarenheter av Doxa och Omega exempelvis hur snabba man är att leverera ut specialupplagor och om man kommunicerar ut(informationen når ut på något vis) hur långt man kommit i leveranserna.Om inte alla så nästan alla.. Sen vet man inte vilka boitiquer som sitter och trycker på exemplar..
..och även om de har en inne lär det väl bli ännu en "Mikhail"-historiaOm inte alla så nästan alla.. Sen vet man inte vilka boitiquer som sitter och trycker på exemplar..
Mmmm. Kanske ett tecken att det är en sådan man ska ha
https://www.chrono24.se/panerai/pre-owned--pre-vendome-luminor-base-logo-5218-201a--id8665332.htm
Ouch... någon som skickat in sin 5218-201A på service och fått tillbaka den med ny tavla?
Fiddy?Någon som ägt en 127 eller 375? Tankar och kommentarer isf?
Ping @PeterYavuzNågon som ägt en 127 eller 375? Tankar och kommentarer isf?
För övrigt är 127 en av mina absoluta favoriter Det kuperade glaset är helt magiskt...Någon som ägt en 127 eller 375? Tankar och kommentarer isf?
Någon som ägt en 127 eller 375? Tankar och kommentarer isf?
Fiddyn är inget annat än bland det bästa som finns därute.För övrigt är 127 en av mina absoluta favoriter Det kuperade glaset är helt magiskt...
... och då har jag aldrig sett klockan IRL
Så tankarna går från 38mm Due till 47mm Fiddy, bra där!Någon som ägt en 127 eller 375? Tankar och kommentarer isf?
Funderar på att prova en 47mm Panerai någon gång framöver, kör 42mm 392 och är nöjd med den just nu då den känns som om den går till det mesta. Är såklart sugen på 372/422 som alla blir förr eller senare men är lite osäker på om storleken flyger. Är inte förbi sthlm så ofta så har inte svängt förbi Nymans/Krons för att prova. Har en 50mm Garmin som jag kör till träningen, den är såklart för stor men ger ju lite indikation på om 47:a skulle flyga! Vad tror experterna? Bifogar bilder på garminen samt 42mm panerai som jämförelse.
Nja, en AD är en affär.. En boutique är en... BoutiqueBoutique = butik = affär
Så nu kan ni sluta skriva Boutique och helt enkelt skriva affär istället.
Just Panerai får ju vara stora. Samma med 48mm Super Avenger, halva grejen med den modellen är ju att den är stor. Med det sagt är det kanske skönt att inte ha en 47mm klocka som enda klocka.Funderar på att prova en 47mm Panerai någon gång framöver, kör 42mm 392 och är nöjd med den just nu då den känns som om den går till det mesta. Är såklart sugen på 372/422 som alla blir förr eller senare men är lite osäker på om storleken flyger. Är inte förbi sthlm så ofta så har inte svängt förbi Nymans/Krons för att prova. Har en 50mm Garmin som jag kör till träningen, den är såklart för stor men ger ju lite indikation på om 47:a skulle flyga! Vad tror experterna? Bifogar bilder på garminen samt 42mm panerai som jämförelse.
”Märkesbutik”...”Manufakturbutik”.Nja, en AD är en affär.. En boutique är en... Boutique