Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Feeeeet!
Grymt fin, synd att man inte kan ha 47 mm.Nu kom den!
PAM560 & PAM422
Nytt band på. Stor men cool, roligt urverk. Får ta bättre foton senare eller imorgon.
Grymt, kan det bli hårdare?
Jag tänker så här iofs ... Din 512 är typ 42x48x11 tror jag och din 682 är 42x51x14,5. Men, urtavlan på 682 är mindre. Fast länken borde öka storlekskänslan lite. Så, vilken känns störst och är det en signifikant skillnad?Någonstans. På beachen nu. Kollar ikväll
Bytte till gummi, vågar inte bada med länkenJag tänker så här iofs ... Din 512 är typ 42x48x11 tror jag och din 682 är 42x51x14,5. Men, urtavlan på 682 är mindre. Fast länken borde öka storlekskänslan lite. Så, vilken känns störst och är det en signifikant skillnad?
Tvärt om ju. Liten tavla får klockan att se liten ut.Jag tänker så här iofs ... Din 512 är typ 42x48x11 tror jag och din 682 är 42x51x14,5. Men, urtavlan på 682 är mindre. Fast länken borde öka storlekskänslan lite. Så, vilken känns störst och är det en signifikant skillnad?
Länken borde väl vara perfekt till bad? Eller kanske repkänslig?Bytte till gummi, vågar inte bada med länken
Men ska checka ikväll, alt imorgon.
Det är middagsbjudning ikväll och tror inte frun uppskattar att jag börjar fota då
Det var vad jag menade.Tvärt om ju. Liten tavla får klockan att se liten ut.
Har ni ett svart croco med vit kontrastsöm 24/22 inne?Jo, de där!
Jag tycker det går bra
422 är kul men lite klurig att fotografera.
(PAM422). Känner mig villerådig, hjälp mig välja läder!
Grått eller rödbrunt?
Har ni ett svart croco med vit kontrastsöm 24/22 inne?
Grått eller rödbrunt?
Här är några inspirationsbilder från de som ställt sig samma fråga.
Grått eller rödbrunt?
Ouch! Det var mer än vad jag trodde. Suger på karamellen och skickar PM om det blir aktuellt. Stort tack för info.Tyvärr. Kan beställa hem. 4000 kr och lev typ 2 veckor, kanske lite längre pga semestertider.
Bara bläk, har svårt för både färggranna band och sådana som inte avsmalnar. .Här är några inspirationsbilder från de som ställt sig samma fråga.
Då får du sätta på gummit och fota. Det i brunt canvas tror jag seriöst skulle bli bra utan att det blir för mycket.Bara bläk.
Kom på att jag inte ens testat det medföljande gummit än.
Håller med, canvas är jäkligt cool. Svårt att hitta något som avsmalnar däremot, fixar inte raka band.Då får du sätta på gummit och fota. Det i brunt canvas tror jag seriöst skulle bli bra utan att det blir för mycket.
OEM.Håller med, canvas är jäkligt cool. Svårt att hitta något som avsmalnar däremot, fixar inte raka band.
@Anders W fixar sjyssta canvas som smalnar av hur mycket du villHåller med, canvas är jäkligt cool. Svårt att hitta något som avsmalnar däremot, fixar inte raka band.
Grått
Grått eller rödbrunt?