Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanon foton
422 är kul men lite klurig att fotografera.
Lika snygga båda två!
(PAM422). Känner mig villerådig, hjälp mig välja läder!
Grått eller rödbrunt?
Det där blev riktigt trevligt!
Grymma bilder och härlig klocka! Grattis!
Grått eller rödbrunt?
Tack! Och tack till alla andra hejarop.Grymma bilder och härlig klocka! Grattis!
Snyggt!!!!
Grattis!! Du gjorde helt rätt val.Nu kom den!
PAM560 & PAM422
Nytt band på. Stor men cool, roligt urverk. Får ta bättre foton senare eller imorgon.
Så läste jag hans inlägg.Tvärt om ju. Liten tavla får klockan att se liten ut.
Grått
Grått eller rödbrunt?
Grymt nöjd med mitt Time Connections canvas.Bara bläk, har svårt för både färggranna band och sådana som inte avsmalnar. .
Kom på att jag inte ens testat det medföljande gummit än.
Men tack för försöket! Canvas är ju riktigt cool
Det är grönt nog på den tavlan för att matcha bandet.Ingen grön tavla men ett grönt strap får duga. Tack till @mårt för smidig affär som alltid. Och riktigt grym kvalitet från mjleathers grejer.
Sjukt. Typ stolt över dig @yonsson, du bär upp den mycket bra. Kul att se.
Härliga bilder. Grått för mig....
Grått eller rödbrunt?
44 menar du.Härliga bilder. Grått för mig....
Önskar att denna klocka fanns i 42mm oxå.....
Ja ok 44 men då skulle jag torktumla den o hoppas på 2mm krympning44 menar du.
Smaksak vad man gillar såklart men sååååå jäkla stor är den inte. De nyare tunna 44mm kan man (jag) ju bevisligen bära dygnet runt i 6 veckor. Tror inte jag får några större problem med storleken på denna heller.Ja ok 44 men då skulle jag torktumla den o hoppas på 2mm krympning
Det är på rätt sida, den där imman va?Varmt i huvudstan, sköljde av klockan lite lätt och detta hände
Inget fel på den om man gillar datumbubblaPAM104 något att ha??
Ingen grön tavla men ett grönt strap får duga. Tack till @mårt för smidig affär som alltid. Och riktigt grym kvalitet från mjleathers grejer.
ModGrönt är riktigt trevlig bandfärg!
Cool den där, original pvd eller mod?
Smaksak vad man gillar såklart men sååååå jäkla stor är den inte. De nyare tunna 44mm kan man (jag) ju bevisligen bära dygnet runt i 6 veckor. Tror inte jag får några större problem med storleken på denna heller.
112:an är 53 mm rakt över och 372 är väl 57 mm.Håller med, jag upplever att 47 vs 44 inte bärs så olika (372 respektive 112) Visuellt så känns skillnaden större och jag TROR det beror på att tavlornas diameter skiljer mer än boettens.
Yes! På rätt sida, blev lite orolig först om det skulle skapas någon fukt på insidan men inget dök upp. Man kör ju dykare av en anledningDet är på rätt sida, den där imman va?
Grattis och välkommen!Äntligen, som jag har längtat - jag är med Panerai!! Blev 111’an som insteg, full set, flera band till men sneglar redan åt något större. Alla varnade mig för detta beroende!
Glädjen är enorm då beslutet togs i min hjärna länge sedan och nu är den äntligen min! Blir nästan rörd Måste bara våga bära den massor!
Nu längtar jag efter att joina communityn på riktigt och dela med mig, om ni inte tycker att 111an är tråkig förstås!
Har också 111 med sandwich. Förstår att det finns roligare pannor men 111 är lite som en no-date Submariner; designen är så nära avvägd perfektion man kan komma bland Panerais modeller IMO.Äntligen, som jag har längtat - jag är med Panerai!! Blev 111’an som insteg, full set, flera band till men sneglar redan åt något större. Alla varnade mig för detta beroende!
Glädjen är enorm då beslutet togs i min hjärna länge sedan och nu är den äntligen min! Blir nästan rörd Måste bara våga bära den massor!
Nu längtar jag efter att joina communityn på riktigt och dela med mig, om ni inte tycker att 111an är tråkig förstås!