Bara nästan? Du får se till att armbåga dig in på en av våra Panerai-gtg:s!
Mm, indeed. 232 känns som ett potentiellt väldigt trevligt och logiskt komplement..
Kommer man in på Panerai-gtg:s om man är lite sugen på en 38mm Due eller är det kört?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara nästan? Du får se till att armbåga dig in på en av våra Panerai-gtg:s!
Mm, indeed. 232 känns som ett potentiellt väldigt trevligt och logiskt komplement..
Med dina stockar till armar är du given!Kommer man in på Panerai-gtg:s om man är lite sugen på en 38mm Due eller är det kört?
Mkt bra men...alla ser att du behöver en panna med svart tavla.Så oförskämt nöjd med denna dubbel..
Fan så tråkigt det hade varit med klockor om inte Panerai hade funnits
911 & 671
Som sagt... 232 ligger rätt nära till hands..Mkt bra men...alla ser att du behöver en panna med svart tavla.
Äntligen, som jag har längtat - jag är med Panerai!! Blev 111’an som insteg, full set, flera band till men sneglar redan åt något större. Alla varnade mig för detta beroende!
Glädjen är enorm då beslutet togs i min hjärna länge sedan och nu är den äntligen min! Blir nästan rörd Måste bara våga bära den massor!
Nu längtar jag efter att joina communityn på riktigt och dela med mig, om ni inte tycker att 111an är tråkig förstås!
Jag röstar förSom sagt... 232 ligger rätt nära till hands..
Tack!! Det tvekar jag inte på! Ska försöka göra dig ännu mer sugen nu på en Panna! Do it!!Mycket bra - nu ökar vi! Skall göra mitt bästa för att visa dig "storheten" i även lite mindre storlekar...
Krons skulle jag tro kan ha lite mer inne än Nymans, men @Ernesto kan säkert svara på huruvida det är så. Betänk dock att de båda bara ligger 200-300 meter ifrån varandra..Go afton Ni redan frälsta. Skall besöka den kungliga hufvudstaden om några veckor. Om man bara har tid för en butik där Panerai säljes, vart går man då?
Tacksam för svar
Det ska också sägas att det är dina enda alternativ. Finns bara 2 ADs i stockholm.Tackar för snabbt svar. 200-300 meter, det borde hon stå ut med..
Du har sett den till salu va?Bara nästan? Du får se till att armbåga dig in på en av våra Panerai-gtg:s!
Go afton Ni redan frälsta. Skall besöka den kungliga hufvudstaden om några veckor. Om man bara har tid för en butik där Panerai säljes, vart går man då?
Tacksam för svar
Krons skulle jag tro kan ha lite mer inne än Nymans, men @Ernesto kan säkert svara på huruvida det är så. Betänk dock att de båda bara ligger 200-300 meter ifrån varandra..
Mm....Du har sett den till salu va?
Välj Krons. Mer i skylten, roligare allround-pannor och trevlig(are?) @Ernesto .Go afton Ni redan frälsta. Skall besöka den kungliga hufvudstaden om några veckor. Om man bara har tid för en butik där Panerai säljes, vart går man då?
Tacksam för svar
Asbra. Jag har en 1359, dvs med siffror runt hela och i övrigt samma. Jag tycker den är helt lysande.Har fastnat för 01312, är lite svag för den blå sekundvisaren. Bra val som förstapanna?
Snyggt canvas på snygg klocka. Hur upplever du datumvisningen, är fönstret för litet eller ”perfekt”?Asbra. Jag har en 1359, dvs med siffror runt hela och i övrigt samma. Jag tycker den är helt lysande.
Snyggt canvas på snygg klocka. Hur upplever du datumvisningen, är fönstret för litet eller ”perfekt”?
Synen funkar nog okej ett tag till... Hör av dig om du inte får iväg din, såg den på köp och sälj.Datumfönstret är då inte för litet, om nu inte synen sviker
Pam390 är nog så nära man kommer.Vilken panna är mest lik 911? 911 är förbannat snygg men är lite över min budget
Tackar! Ska spana in 390Pam390 är nog så nära man kommer.
Definitivt! Väldigt allround och trevlig klocka!Har fastnat för 01312, är lite svag för den blå sekundvisaren. Bra val som förstapanna?
Yes, 112 med målad tavlaSkulle behöva hjälp att faställa modell på denna... för mig ser det ut som en 112 men jag dubbelkollar gärna med er.
Perfekt. Aldrig tänkt på att det skulle vara fel på något vis och då tänker jag ofta sånt om andra klockor (inkl panerai).Snyggt canvas på snygg klocka. Hur upplever du datumvisningen, är fönstret för litet eller ”perfekt”?
Stora och bra skillnader. Tack.Nudå. Bildorgie
Länken är så tight att jag inte får igen spännet. Först på onsdag kan jag lösa det när jag är hemma. Då blir det wristshot.
Tavlan är större på 512(vänster) 682 (höger) är tyngre och ett mer gediget bygge.