Det är inte lätt, de är ganska lika.
112
560
560 med och utan sandwich. Gjorde giffen helt själv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är inte lätt, de är ganska lika.
112
560
Du har för mycket fritid! Men bra blev det.
Klapp på huvudet / golfapplåd.
#duktig
Anytime bro
Säger bara fantastiskt...
Gotta love them eBay-assos.
...vid medelhavet. Säkert på franska rivieran. Inte alls avundsjuk.
Solkusten...vid medelhavet. Säkert på franska rivieran. Inte alls avundsjuk.
Najs! En panna gör sig bra även där.Solkusten
Jag har inte läst artikeln men det finns en hel del grejer med Panerais historik som inte framställs rätt av marknadsavdelningen. Det brukar avhandlas här och vissa får en lätt sur smak i munnen, men vi andra fortsätter att gilla klockorna som de är idag.Hello, hittade den artikeln om Panerai Mythbusters
http://paneraiworld.blogspot.com/?m=1
som påstår att Panerai slarvar lite med sin historia. Vad tror ni, stämmer det eller är kör han bara lite hittepå? Synd ifall det han säger stämmer.
Mycket fint! Har du någon bild på lumen på PR indikatorn där bak? Det där är ren klockporr...
PAM422 lume.
New, men kan ju fixa.Mycket fint! Har du någon bild på lumen på PR indikatorn där bak? Det där är ren klockporr...
Sov på saken.Jag har i-landsångest. Ska jag sälja av alla mina (mest mikromärkes-) klockor och bli en OWG? Är det bara för att minimera stöldrisk (gillar inte att traska in på banken med jämna mellanrum och bli sedd av folk som sitter på bänken utanför) eller är det orimligt att ha flera klockor (hah!)? Vilken Panerai ska jag behålla isåfall? Tycker jag att 47mm Luminor är för stort? Ska jag sälja 605 också? Ska jag sälja min 424 till vrakpris bara för att bli av med den? Vill jag ha en 720 istället? Eller en 674? Eller en 779? Eller ingen alls? Hjälp?
Nä, owg håller inte. Two-WG håller knappt. Jag röstar i så fall för Three-WGJag har i-landsångest. Ska jag sälja av alla mina (mest mikromärkes-) klockor och bli en OWG? Är det bara för att minimera stöldrisk (gillar inte att traska in på banken med jämna mellanrum och bli sedd av folk som sitter på bänken utanför) eller är det orimligt att ha flera klockor (hah!)? Vilken Panerai ska jag behålla isåfall? Tycker jag att 47mm Luminor är för stort? Ska jag sälja 605 också? Ska jag sälja min 424 till vrakpris bara för att bli av med den? Vill jag ha en 720 istället? Eller en 674? Eller en 779? Eller ingen alls? Hjälp?
Så, sälja 605 i väntan på en 44mm 372?Nä, owg håller inte. Two-WG håller knappt. Jag röstar i så fall för Three-WG
Haha, det vet bara duSå, sälja 605 i väntan på en 44mm 372?
Sploosh!
Tack för informativt svar, igen. Gillar fortfarande klockorna.Jag har inte läst artikeln men det finns en hel del grejer med Panerais historik som inte framställs rätt av marknadsavdelningen. Det brukar avhandlas här och vissa får en lätt sur smak i munnen, men vi andra fortsätter att gilla klockorna som de är idag.
Tillägg : Jag ser att artikeln är skriven tillsammans med Josê Perez. Då stämmer det som sägs i den
Jag har i-landsångest. Ska jag sälja av alla mina (mest mikromärkes-) klockor och bli en OWG? Är det bara för att minimera stöldrisk (gillar inte att traska in på banken med jämna mellanrum och bli sedd av folk som sitter på bänken utanför) eller är det orimligt att ha flera klockor (hah!)? Vilken Panerai ska jag behålla isåfall? Tycker jag att 47mm Luminor är för stort? Ska jag sälja 605 också? Ska jag sälja min 424 till vrakpris bara för att bli av med den? Vill jag ha en 720 istället? Eller en 674? Eller en 779? Eller ingen alls? Hjälp?
Jaa du, svårt. Det man kan säga är att det verkar ganska dött på köp och sälj (om man inte säljer stålrolex). Så det är nog bra att fundera rejält då Panerai inte verkar stå på inköpslistan för mångaSå, sälja 605 i väntan på en 44mm 372?