• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

305 är faktiskt jävligt bra. Jag är inget stort fan av titan bara.
Den är cool och jag har inget emot titan. Är däremot lite nojig över att köpa ”gamla” utgångna modeller som nyligen uppdaterats. Hellre 024 eller 025 i så fall tror jag, eller vad de nu heter de där gamla rackarna.

Varken mer eller mindre behöver jag. Känner inte ens att 372 längre känns aktuellt, 44mm är max för vardagsbruk för mig. Och en 005 kan vara beater utan att jag bryr mig när den repas.

8AE1A7B9-81A1-4B43-A32A-0520D68B6387.jpeg

Någon som kollat upp det där med påtvingad tritiumsanering vid service?
Är det något som kommit nyligen isf? Jag helservade min 243 för ett par år sedan. De hade bytt visare och tavla till luminova om jag inte sagt något, men jag sa till att varken visare eller tavla skulle röras och inte heller någon polering, och så blev det. De gjorde ett kanonjobb. Den servades i Holland. Menar du att det kommit nya direktiv?

Senast ändrad:
Är det något som kommit nyligen isf? Jag helservade min 423 för ett par år sedan. De hade bytt visare och tavla till luminova om jag inte sagt något, men jag sa till att varken visare eller tavla skulle röras och inte heller någon polering, och så blev det. De gjorde ett kanonjobb. Den servades i Holland. Menar du att det kommit nya direktiv?
Någon hade läst något om det någonstans, dock obekräftade uppgifter tror jag.

Tillbaka
Topp