*host* 424 *harkel*Du har Bettarini 44mm och 1950 47mm. Ett givet komplement blir således en Radiomir i 45 eller 47mm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
*host* 424 *harkel*Du har Bettarini 44mm och 1950 47mm. Ett givet komplement blir således en Radiomir i 45 eller 47mm.
305 är faktiskt jävligt bra. Jag är inget stort fan av titan bara.Du får väl ha förbarmande över 305an då. 47 mm dykare under 50k
Den är cool och jag har inget emot titan. Är däremot lite nojig över att köpa ”gamla” utgångna modeller som nyligen uppdaterats. Hellre 024 eller 025 i så fall tror jag, eller vad de nu heter de där gamla rackarna.305 är faktiskt jävligt bra. Jag är inget stort fan av titan bara.
Jag föredrar personligen 305 framför 1305.Den är cool och jag har inget emot titan. Är däremot lite nojig över att köpa ”gamla” utgångna modeller som nyligen uppdaterats. Hellre 024 eller 025 i så fall tror jag.
Rätt gissatMickeGs?
Någon som kollat upp det där med påtvingad tritiumsanering vid service?Jag föredrar personligen 305 framför 1305.
Men du har rätt med 024 och 025, bättre storlek (för mig iaf).
Sett några äldre 424 med datum, har de tagit bort det utan att ändra referensnumret eller har de skrivit fel?*host* 424 *harkel*
Man får en helt ny för 50 typvar det inte en 590 ute här för strax över 50’?
Nä, kan seNågon som kollat upp det där med påtvingad tritiumsanering vid service?
Bärs mindre, mycket bekväm. Den forumslampan har hittat till ett hem som uppskattar den för vad den är!Är inte PAM425 rätt cool? Stulen bild från @Luckyluciano
den såldes väl runt rätt billigt för ett tag sedan
Är det något som kommit nyligen isf? Jag helservade min 243 för ett par år sedan. De hade bytt visare och tavla till luminova om jag inte sagt något, men jag sa till att varken visare eller tavla skulle röras och inte heller någon polering, och så blev det. De gjorde ett kanonjobb. Den servades i Holland. Menar du att det kommit nya direktiv?Någon som kollat upp det där med påtvingad tritiumsanering vid service?
Osäljbar alltså, inget för mig då.den såldes väl runt rätt billigt för ett tag sedan
Keeper ..Osäljbar alltså, inget för mig då.
Någon hade läst något om det någonstans, dock obekräftade uppgifter tror jag.Är det något som kommit nyligen isf? Jag helservade min 423 för ett par år sedan. De hade bytt visare och tavla till luminova om jag inte sagt något, men jag sa till att varken visare eller tavla skulle röras och inte heller någon polering, och så blev det. De gjorde ett kanonjobb. Den servades i Holland. Menar du att det kommit nya direktiv?
@stelah klarade sin 243 och kan säkert berätta mer.Någon som kollat upp det där med påtvingad tritiumsanering vid service?
De har tagit bort det utan att ändra ref.Sett några äldre 424 med datum, har de tagit bort det utan att ändra referensnumret eller har de skrivit fel?
Panerai alltså, jäkla snurrepellar.De har tagit bort det utan att ändra ref.
Fråga om tritiumtavlor, tritiumvisare och service.
Eeeek! Vad ska jag säga?!
Eeeek! Vad ska jag säga?!
Been there done that, ljusblåa krokot är grymtJag får ta med det jag har och gå till Krons och prova. Det finns några som lockar. Undrar förresten vem som blir förste man ut med det babyblå?
Haha, sopor! Hur svårt kan det vara?
Yada yada yada ...