Dra åt h-vete vad den gått upp. Har också för mig att den låg strax över 80 för två år sedan.Listade 94 och provade den hos Krons!
Då vet jag vad jag ska skriva i annonsen och framstå som skitbillig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dra åt h-vete vad den gått upp. Har också för mig att den låg strax över 80 för två år sedan.Listade 94 och provade den hos Krons!
Vi pratar väl fortfarande Panerai och inte Rolex sportstål?Nu är den nära.....
![]()
Fränt!Booom! Nu är den här Pam329
![]()
![]()
![]()
Enligt SCB ser inflationstakten ut så här: Inflationstakt enligt KPI, 2,1 %, Referenstid: juli 2018 jämfört med samma period föregående år.Vi pratar väl fortfarande Panerai och inte Rolex sportstål?Där kan man ju snacka bubbla...
Fan vad bra, grattisBooom! Nu är den här Pam329
![]()
![]()
![]()
Lysande!!Booom! Nu är den här Pam329
![]()
![]()
![]()
På första bilden ser det som visarna ligger ovanpå glaset, I likeBooom! Nu är den här Pam329
![]()
![]()
![]()
Grattis, verkligen trevlig panna det där!Booom! Nu är den här Pam329
![]()
![]()
![]()
Är det inflationen i Schweiz? Det är ju de som sätter priserna.Enligt SCB ser inflationstakten ut så här: Inflationstakt enligt KPI, 2,1 %, Referenstid: juli 2018 jämfört med samma period föregående år.
Det är väl den enda prisökningen som är motiverad. Resten är luft. Jag ser att priserna stiger på fler märken än Rolex, helt utan innehåll och värde, som jag ser det.
Faktum att den satt mer som gjuten och given än min 1312..Son konstaterats tidigare.. Med din handledsstorlek är 422 eller annan 47:a fullständigt given..
Mm, inte det minsta förvånad!Faktum att den satt mer som gjuten och given än min 1312..
Dock mer premium med svensksåldTyp 40 papp i skillnad mellan ny och beg. Dyr garanti.![]()
Den blir ju svensksåld om den säljs beggad i Sverige.Dock mer premium med svensksåld![]()
Jag har för mig att det är ett lagbrott att åsidosätta konkurrensen genom att alla AD håller sig till tillverkarens riktpris. På min tid, för väldigt länge sedanÄr det inflationen i Schweiz? Det är ju de som sätter priserna.![]()
KABOOM. Som vi anade mao. Trist.Fick precis veta att Panerai i Neuchâtel byter ut alla tritiumtavlor och visare vid service.
Snälla sluta posta bilder på PAM 422. Jag ska ju inte köpa fler klockor... Får vänta till hypen har lagt sig och plocka upp en billigt på K&S.![]()
Mkt bra!! En äkta #ricvinskjorta !!!Jag provade att frångå min princip med enfärgade skjortor och nu är jag gladare.
![]()
Fick precis veta att Panerai i Neuchâtel byter ut alla tritiumtavlor och visare vid service.
Fick precis veta att Panerai i Neuchâtel byter ut alla tritiumtavlor och visare vid service.
För att de(Panerai) inte kan ta ansvar för eventuella hälsofaror/skador orsakade av delarna. (?)![]()
Sa de varför?
Holy Moses!För att de(Panerai) inte kan ta ansvar för eventuella hälsofaror/skador orsakade av delarna. (?)
Kanske missförstod
Dessutom fick jag veta att de inte ens förvarnar innan de byter ut delarna utan gör det direkt.
Ska väl rätt mycket till innan en modern tritiumtavla strålar ihjäl dig....!?För att de(Panerai) inte kan ta ansvar för eventuella hälsofaror/skador orsakade av delarna. (?)
Kanske missförstod
Dessutom fick jag veta att de inte ens förvarnar innan de byter ut delarna utan gör det direkt.