Då hade jag letat upp en 560.Sekundvisare och sandwich är absolut inte några måsten... vilket egentligen bara gör det svårare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då hade jag letat upp en 560.Sekundvisare och sandwich är absolut inte några måsten... vilket egentligen bara gör det svårare.
Såg inte polerad ut. I så fall typ cape cod och väldigt ytligt (= skitsamma)
Eller en pam1000. Snart ev till salu i en paneraitråd nära dig.Då hade jag letat upp en 560.
Kommer den med gummi?Eller en pam1000. Snart ev till salu i en paneraitråd nära dig.
Brutal! I den här takten kommer du ju beta igenom panerais katalog på nolltid
Hämtade en PAM292 hos postombudet idag. Jäklar vilken klocka, känner mig helsåld direkt. Min första keramiska klocka, sjukt smidig är den också.
Är det 1.4mm skruvar undertill? Skulle kolla så skruvarna satt men repade en skruv direkt med 1.4mm mejsel. Skitsystem.
Mycket bra..du behöver ett dubbelvikt asso till den där.
Hämtade en PAM292 hos postombudet idag. Jäklar vilken klocka, känner mig helsåld direkt. Min första keramiska klocka, sjukt smidig är den också.
Är det 1.4mm skruvar undertill? Skulle kolla så skruvarna satt men repade en skruv direkt med 1.4mm mejsel. Skitsystem.
Nu passar ordet brutalt. Grattis. Mycket läcker och det känns som att du inte behöver leta straps, för den bästa kombon sitter redan på. Du behöver nog inte vara rädd för att tappa bandstift. Wirelugs sitter som berget.
Gillar detta skarpt faktiskt, ganska smalt vid spännet och sjukt bekvämt. Inväntar grått och svart canvas, får se hur det blir.Mycket bra..du behöver ett dubbelvikt asso till den där.
Ska nog tagga ner lite nu känner jag. Tror denna duo får stanna ett tag.Brutal! I den här takten kommer du ju beta igenom panerais katalog på nolltid
Jag vill tro att vi är rätt duktiga i den här tråden per capitaDet är riktigt kul med alla nya klockor. Helt otroligt vilken bredd det är i en smal tråd i ett svenskt nördforum. Måste vara någon form av rekord.
Det är många fingrar som blivit vältränade och muskulösa här.Jag vill tro att vi är rätt duktiga i den här tråden per capita
Helt med dig men svårt för titan också. Dock funderar jag på att utmana mina fördomar då jag faktiskt aldrig hållt i en titan panna. Några erfarenheter?Ingen dealbreaker för mig, har redan 2 manuella
Men gärna i stål istället för titan... Har svårt för titan..
Jag provade en på ett gtg i Örebro för ett par år sedan med ett riktigt tufft strap till. Jag ångrar faktiskt att jag inte frågade om den var till salu. @poormans kanske minns reffen. Titan är så lätt så den blir skön att bära.Helt med dig men svårt för titan också. Dock funderar jag på att utmana mina fördomar då jag faktiskt aldrig hållt i en titan panna. Några erfarenheter?
Eller nån annan som ägt/klämt på titan vs stål?
Dammsug före är vad du säger alltså?Wow härligt!
Akta skruvarna. Kontrollerade ett tjugotal partiklar på golvet innan min skruv återfanns efter att fummelnävarrna haft show. Små rackare.
Nej, bara orört originalband. Men allt är en prisfråga såklart.Kommer den med gummi?
Har testat titan-Due och den satt som en fis på handleden. Titan är grymt på stora klockor, på små klockor gör det bara att klockan ”klistrar” fast på handleden vilket jag inte gillar.Helt med dig men svårt för titan också. Dock funderar jag på att utmana mina fördomar då jag faktiskt aldrig hållt i en titan panna. Några erfarenheter?
Eller nån annan som ägt/klämt på titan vs stål?
Tack. Bådar ju gott för 351 tex.Har testat titan-Due och den satt som en fis på handleden. Titan är grymt på stora klockor, på små klockor gör det bara att klockan ”klistrar” fast på handleden vilket jag inte gillar.
Härligt! Hyffsat tempo
Grattis
(PAM292). Har ju redan gått overboard med spammandet så kan lika gärna dra till med en bild till. Sista, lovar.
(PAM292). Har ju redan gått overboard med spammandet så kan lika gärna dra till med en bild till. Sista, lovar.
Booom! Nu är den här Pam329
Vad finns det för alternativ när det gäller sandwich i 44 med in-house utan ''8 days'' på tavlan och så man se urverket?