SIRdavid
Silver
Nej det är det inte. Har faktiskt alltid bortsett från Radomir men får tänka om efter detta..Riktigt trevlig men det är väl inte vitguld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej det är det inte. Har faktiskt alltid bortsett från Radomir men får tänka om efter detta..Riktigt trevlig men det är väl inte vitguld?
Sorry, det jag menadePAM292 är keramik, inte komposit. Om vi nu snackar material...
Den är förbannat bra!
Tack Det är den faktiskt..Den är förbannat bra!
Jag sticker ut hakan ännu lite längre och säger att det är den absolut bästa. Den måste vara det helt enkelt.
Haha det tycker inte ens jagJag sticker ut hakan ännu lite längre och säger att det är den absolut bästa. Den måste vara det helt enkelt.
OH YEAH! Grattis !Hellooooooo.....
Och kvällen är räddad....
Men så är du lite konstig också!Haha det tycker inte ens jag
Men en av de bästa är den utan tvekan i mina ögon
Excellente!!Hellooooooo.....
Hellooooooo.....
Läckert! Stort grattis!Hellooooooo.....
Hänt en del sen dess
Hellooooooo.....
Vore onekligen kul.. @Dalomo s 422:a tex har ju ägts av i tur och ordning @micke_s , mig, @PJW och @Margarinkungen .. Fatta proveniensenDags för en uppdatering?! Kanske ska infoga ett släktträd också, vem köpte vems x
Mm, tyckte den luktade ovanligt mycket...Vore onekligen kul.. @Dalomo s 422:a tex har ju ägts av i tur och ordning @micke_s , mig, @PJW och @Margarinkungen .. Fatta proveniensen
Grattis!!! Mkt braHellooooooo.....
Kanon ju, bara att sälja de du inte gillar.Ok, halvvägs i band testandet... måste tyvärr säga att OEM gummina inte alls satt så bra som jag hoppats. Diggade verkligen det gamla gummit på mina tidigare Bettarini pannor. Helt klart stor skillnad mot hur de sitter på det här caset. Med de lite större lug-lug måttet blev nya gummit för stort och det gamla lite för kantigt.
BildOk, halvvägs i band testandet... måste tyvärr säga att OEM gummina inte alls satt så bra som jag hoppats. Diggade verkligen det gamla gummit på mina tidigare Bettarini pannor. Helt klart stor skillnad mot hur de sitter på det här caset. Med de lite större lug-lug måttet blev nya gummit för stort och det gamla lite för kantigt.
Ja, visst är det så. Hälften av bandet kommer troligtvis aldrig användas så lär säljas så småningom.Kanon ju, bara att sälja de du inte gillar.
Hoppas du blir nöjd med klockan, är löjligt nöjd med min.
Kommer. Nattningen drog ut på tiden bara...
Tyckte att pam718 vore något att hänga på handleden. Såg på c24 vad den kostar och konstaterar snabbt att någon sådan blir det inte.Det finns flera vitguldare som går under radarn, fler än vad de flesta känner till. Alla tycker jag är riktigt fina, men en del är inte lätta att få tag i till vettiga pengar om ens då, men lite får man kämpa. Det hör ju till att få kämpa för att nå det nästintill omöjliga. Min favorit är 062 på 40 mm, men jag skulle inte tacka nej till någon.
T ex PAM185, 42 mm
PAM 180, 44 mm
PAM376, 47 mm
PAM062, 40 mm med Zenith-verk
PAM200, 45 mm
PAM718, 42 mm
Den här är ju inte vitguld, inte heller diskret, men den passar ihop med en röd Ferrari.
Jädritt snygg den därHellooooooo.....
Vet exakt hur det är med den saken.. Grattis till en fin klocka! Snart kanske jag joinar med en likadanKommer. Nattningen drog ut på tiden bara...
Välkommen!Vet exakt hur det är med den saken.. Grattis till en fin klocka! Snart kanske jag joinar med en likadan
Tolkar det som att 422 inte är någon keeperVore onekligen kul.. @Dalomo s 422:a tex har ju ägts av i tur och ordning @micke_s , mig, @PJW och @Margarinkungen .. Fatta proveniensen
Tolkar det som att 422 inte är någon keeper