Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra öraMan kan ju tolka det som att det kommer en ny Submersible nästa år i ett nytt material, dvs. inte BMG, Carbotech eller Brons...
"The Submersible stands for the family which can explore new materials. The BMG, the Carbotech, the Bornzo, as we have got so far, and for which we'll be having a new version for next year ...and so on"
Letar också så tipsa gärna om du hittar nåt annat.Var hittar man vettiga spännen, Pre-V style med skruvat stift? Hittat på watchgecko, men nån annan kanske har bättre tips?
Var hittar man vettiga spännen, Pre-V style med skruvat stift? Hittat på watchgecko, men nån annan kanske har bättre tips?
Jag har köpt från strapsco.com. Helt ok kvalitet. Se bara till att välja rätt om du ska ha screw-in. Jag råkade klicka hem fel sist.Var hittar man vettiga spännen, Pre-V style med skruvat stift? Hittat på watchgecko, men nån annan kanske har bättre tips?
Jag har köpt från strapsco.com. Helt ok kvalitet. Se bara till att välja rätt om du ska ha screw-in. Jag råkade klicka hem fel sist.
(https://strapsco.com/product/screw-in-pre-v-buckle/)
Du kan säkert ha rätt. Jag köpte nedan (fast blankt) och det passade finfint och hade ok finish i verkligheten
Finishen ser däremot inge vidare ut på de där. Rundad borstning/polering, mittdel som inte passar i infästningen.
Well deserved, brother!
Ska du åka? Jävligt avis!
Yes! ÄntligenSka du åka? Jävligt avis!
Så fett! Kommer bli ett minne för livet! Är minimikravet för att bli bjuden att ha ägt två bronzos?Yes! Äntligen
Jag tror inte du vill veta vad minimikravet ärSå fett! Kommer bli ett minne för livet! Är minimikravet för att bli bjuden att ha ägt två bronzos?
Grattis! Du får smygfota alla eventuella prototyper du springer på.
Nä, jag vill irritera @yonssonGrattis! Du får smygfota alla eventuella prototyper du springer på.
Hahaha fan vad nice
Kul, grattis!
Nä, usch det där är inge kul allsKul, grattis!
Sånt gläder en Risti och WF-mästare
Fy vad roligt!!! Är det samma upplägg med Nymans/Krons som förra året?