Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De struntade i att det var AM med logga ?Bronzon fick sig ett test under besöket... Allt såg bra ut
De var för övrigt väldigt fascinerade över mitt band med OP-loggan. Bli inte förvånade om ni ser ett likadant i framtiden
Det kommer en faktura på posten sen.De struntade i att det var AM med logga ?
De har bytt ut hans bronzo på mot en kopia.De struntade i att det var AM med logga ?
HAHAHADe har bytt ut hans bronzo på mot en kopia.
"Sir your watch is in excellent condition....."
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!Vojne vojne… 44 mm Panna är stort när man haft 36 mm på armen i över en vecka.
Undrar om man skulle låta den gå nu när man har kört in sig på mindre klockor?
Vad skulle ni säga är ett skäligt pris för en 2016 års 112 inklusive allt som ingick när den köptes från Nymans?
Japp, totalt. Tror inte de bryr sig så mycket när den sitter på en äkta bronzo De vet hur passionerade vi Paneristi ärDe struntade i att det var AM med logga ?
Sjukt snygg den där. Tänkte inte ens på att den var 47mm när jag provade den själv, då den väger lite och sitter mycket bra på handleden för storleken. Lär min bli min andra Panerai om inget oväntat händer (och jag får dåliga tankar om Zenith eller Grand Seiko).
Sjukt snygg den där. Tänkte inte ens på att den var 47mm när jag provade den själv, då den väger lite och sitter mycket bra på handleden för storleken. Lär min bli min andra Panerai om inget oväntat händer (och jag får dåliga tankar om Zenith eller Grand Seiko).
Kan va mina prioriteringar som ändrades, och orsakade företeelsen i länken!Kolla. Någon som inte har sina prioriteringar rätt. Nu kan ni ha det!
https://www.nymansur.com/sortiment/pre-owned/pre-owned/pam00590/panerai-luminor-1950-8-days
Edit: Vit sekundvisare på den där och jag hade köpt den. Skit också.
I know.Kan va mina prioriteringar som ändrades, och orsakade företeelsen i länken!
Har en bevakning på Chrono24 Men ja, den börjar precis trilla in till ADs. Provade den när jag var i Florens i somras och då hade de precis fått in den, även om den tekniskt "släpptes" på SIHH 2017.Finns den i lager hos ad? Eller var är det planerat att köpa den? Jag har förstått det är svår att få tag på
Har en bevakning på Chrono24 Men ja, den börjar precis trilla in till ADs. Provade den när jag var i Florens i somras och då hade de precis fått in den, även om den tekniskt "släpptes" på SIHH 2017.
Närmare titan än stål är intrycket. En ganska lätt klocka vilket även ger intrycket att den är mindre.Upplever du någon skillnad på handleden av bmg-materialet eller är det som en vanlig stålis?
Dags för lunch
Hur ligger det till med listpriserna hos AD? Betalar man listpris för de populärare modellerna ? Eller finns det lite marginaler för rabatter ?
Är den din? Har du några bilder på baksidan?
Inte på 600, bara den videon. Glömde ta en bild när jag provade den. Blev för exalterad.@azcii Några fler bilder på PAM600?
Förstår dig. Men ok då. 700 får väl duga.Inte på 600, bara den videon. Glömde ta en bild när jag provade den. Blev för exalterad.
Tog fler på 700 dock
Man betalar listpris-isch hos AD. Räkna med det.Hur ligger det till med listpriserna hos AD? Betalar man listpris för de populärare modellerna ? Eller finns det lite marginaler för rabatter ?
Man betalar listpris-isch hos AD. Räkna med det.
Haha , typ@azcii Wow! Jean-Marc!! Vad sa han? "Bonjour Monsieur Suédois Paneristi"?
Coolt. Så, vad har han för nick på ks?Haha , typ
Han sa att den digitala världen är viktig , framför allt sociala medier. Något han tycker Panerai varit kassa på tidigare.
Han sa också att Panerai är ett maskulint märke och även att "vi Paneristi" är ett mycket speciellt folk.
Sen sa han att han älskar min bronzo också.
Typ så, sammanfattat.