• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bronzon fick sig ett test under besöket... Allt såg bra ut :cigar:

De var för övrigt väldigt fascinerade över mitt band med OP-loggan. Bli inte förvånade om ni ser ett likadant i framtiden :D

20180910_151135.jpg

Vojne vojne… 44 mm Panna är stort när man haft 36 mm på armen i över en vecka.
Undrar om man skulle låta den gå nu när man har kört in sig på mindre klockor? :confused:
Vad skulle ni säga är ett skäligt pris för en 2016 års 112 inklusive allt som ingick när den köptes från Nymans?

IMG_0423.JPG

Vojne vojne… 44 mm Panna är stort när man haft 36 mm på armen i över en vecka.
Undrar om man skulle låta den gå nu när man har kört in sig på mindre klockor? :confused:
Vad skulle ni säga är ett skäligt pris för en 2016 års 112 inklusive allt som ingick när den köptes från Nymans?

IMG_0423.JPG
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Sjukt snygg den där. Tänkte inte ens på att den var 47mm när jag provade den själv, då den väger lite och sitter mycket bra på handleden för storleken. Lär min bli min andra Panerai om inget oväntat händer (och jag får dåliga tankar om Zenith eller Grand Seiko).

Finns den i lager hos ad? Eller var är det planerat att köpa den? Jag har förstått det är svår att få tag på

Hur ligger det till med listpriserna hos AD? Betalar man listpris för de populärare modellerna ? Eller finns det lite marginaler för rabatter ?

@azcii Wow! Jean-Marc!! Vad sa han? "Bonjour Monsieur Suédois Paneristi"?
Haha , typ :D

Han sa att den digitala världen är viktig , framför allt sociala medier. Något han tycker Panerai varit kassa på tidigare.

Han sa också att Panerai är ett maskulint märke och även att "vi Paneristi" är ett mycket speciellt folk.

Sen sa han att han älskar min bronzo också.

Typ så, sammanfattat.

Haha , typ :D

Han sa att den digitala världen är viktig , framför allt sociala medier. Något han tycker Panerai varit kassa på tidigare.

Han sa också att Panerai är ett maskulint märke och även att "vi Paneristi" är ett mycket speciellt folk.

Sen sa han att han älskar min bronzo också.

Typ så, sammanfattat.
Coolt. Så, vad har han för nick på ks? ;)

Tillbaka
Topp