Nä inte irritationer ännu, kronskyddet färgar dock av sig rätt rejält. Baklocket är ju i titan ocksåGrym kombo! Inga hudirritationer av bronset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä inte irritationer ännu, kronskyddet färgar dock av sig rätt rejält. Baklocket är ju i titan ocksåGrym kombo! Inga hudirritationer av bronset?
På hud och/eller kläder?Nä inte irritationer ännu, kronskyddet färgar dock av sig rätt rejält. Baklocket är ju i titan också
Hud!På hud och/eller kläder?
Kung vs mainstream? Kör!PAM682/305 vs Rolex 116610
Är påväg att tippa över till PAM faktiskt. Kan någon ge mig den där extra pushen please
"Skönt" att det bara är huden. Kan tänka mig att en turkos/grön fläck på ljus skjorta är lite svårare att får bort.
PAM682/305 vs Rolex 116610
Är påväg att tippa över till PAM faktiskt. Kan någon ge mig den där extra pushen please
Grym kombo! Inga hudirritationer av bronset?
PAM682/305 vs Rolex 116610
Vilka gamla band?Borde det inte ha hänt med de gamla banden också?
Har hört hur flera (dock ej Panerai) med äldre klockor och 10 atm får in fukt. Men håller man servicetiden vart femte/sjätte år så bör man kanske klara sig?Spelar väl ingen roll. Bör vara samma lösning som på de andra fast tunnare gods. 100m räcker gott.
Du behöver inte vara oroligHar hört hur flera (dock ej Panerai) med äldre klockor och 10 atm får in fukt. Men håller man servicetiden vart femte/sjätte år så bör man kanske klara sig?
Det gäller för de flesta, eller faktiskt alla, klockor om man inte sköter service och kollar att klockan är tät med jämna mellanrum (förslagsvis innan man åker på badsemester!)Har hört hur flera (dock ej Panerai) med äldre klockor och 10 atm får in fukt. Men håller man servicetiden vart femte/sjätte år så bör man kanske klara sig?
Vilka gamla band?
Skönt.Du behöver inte vara orolig
722:an är i mina ögon en mer kameleont som du dressar upp galet bra med croco samt har möjlighet att köra länk, canvas, vintage och ammoläder på. Enda nackdelen är 10 ATM. Vilket kommer göra en nervös om man badar om några år
Kom in i matchenÄr det bara jag som tycker att det är osmakligt med kron-skyddet på luminoren? Personligen gillar jag radiomir mycket mer.
Trollar inte, bara en personlig åsikt, vad tycker du är fint med crown-guarden?Kom in i matchen
Eller trollar du?
Det får man absolut ha.Trollar inte, bara en personlig åsikt, vad tycker du är fint med crown-guarden?
Känner inte du att den redan är unik utan? Med kronskyddet så blir den liiite för unik kanskeDet får man absolut ha.
För att svara på din fråga: kronskyddet i sig. Adderar till designen som helhet.
Min första fråga till dig - Har du haft en Luminor på handleden någon gång?Känner inte du att den redan är unik utan? Med kronskyddet så blir den liiite för unik kanske
Kronskyddet ÄR ju Panerai. Man måste inte gilla allt men om man inte gillar kronskyddet så är det nästan likställt med att man är i fel tråd. Det är som att säga att man gillar Breitling men inte gillar stora klockor eller att man gillar Rolex men inte gillar kron-logon.Känner inte du att den redan är unik utan? Med kronskyddet så blir den liiite för unik kanske
Visarna som fäller avgörandet för min del. 673!372 & 673
Jag gillar den större texten på 372 mer, men visarna och urverket på 673 mer. Sen att 673 är mycket mer ovanlig skadar inteVisarna som fäller avgörandet för min del. 673!
Är texten större eller är det en synvilla?Jag gillar den större texten på 372 mer, men visarna och urverket på 673 mer. Sen att 673 är mycket mer ovanlig skadar inte
Definitivt störreÄr texten större eller är det en synvilla?
Tog texten från 673 och la in bredvid 372. Bilder från Panerais officiella hemsida där båda bilderna har samma storlek.Är texten större eller är det en synvilla?