Så kan det mycket väl vara Kan seHoppas man kan lyckas knipa en ändå... Lär bli tufft att få till detta året med bröllop och husrenovering i pipen... Det kan inte vara så att serien är på 800 och att det kommer en ny serie nästa år?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så kan det mycket väl vara Kan seHoppas man kan lyckas knipa en ändå... Lär bli tufft att få till detta året med bröllop och husrenovering i pipen... Det kan inte vara så att serien är på 800 och att det kommer en ny serie nästa år?
För att jag har insett att jag hellre sätter på mig 44mm så då har jag använt dem mycket mer. Samt att jag inte tycker att jag behöver ha så dyr klocka också utöver de andra.illa, sida 2.... @mårt hur kommer det sig att du inte kränger av annat och har kvar 605? den är förbannat bra för dem som kan bära upp en 47mm.
Vi är många som köpt samma band. Asbra!Idag damp det ner ett paket från en viss herre som huserar på spanska Ebay. Höll på att säga att det är dyrt att hänga i den här tråden men 1 500 kr för fyra band är väl att anse som rätt så billigt. Återstår att se hur kvaliteten är
Såg onekligen rätt ok ut! Hur verkar kvaliteten?Idag damp det ner ett paket från en viss herre som huserar på spanska Ebay. Höll på att säga att det är dyrt att hänga i den här tråden men 1 500 kr för fyra band är väl att anse som rätt så billigt. Återstår att se hur kvaliteten är
Dregel, vad är det för referens?
PAM422. Canvas från AW
422Dregel, vad är det för referens?
Tycker att du resonerar klokt.För att jag har insett att jag hellre sätter på mig 44mm så då har jag använt dem mycket mer. Samt att jag inte tycker att jag behöver ha så dyr klocka också utöver de andra.
Förstår dig, tack för trevlig bildkavalkadSjukt nöjd...
Nice!God morgon! Här kommer ännu en bild på min klocka. Jag tycker om att fota.
Snyggt!God morgon! Här kommer ännu en bild på min klocka. Jag tycker om att fota.
Där ligger något och väntar på att öppnas
Där ligger något och väntar på att öppnas
Grymt, grattis!!Detta blir min tredje Panerai. Haft en 005a och 321a innan. Denna har jag dock suktat efter i snart 1 år. Lite andra klockor har kommit i mellan men nu var det dags att slå till
PAM682. Helt perfekt. Är grymt nöjd att äntligen vara tillbaka i KS mysigaste tråd
Det låter trevligt. Ge oss gärna bilder och kommentarer.På plats i huvudstaden, idag ska det avläggas visit hos Krons & Nymans
560
Mums är den ..Grattis gubbenDetta blir min tredje Panerai. Haft en 005a och 321a innan. Denna har jag dock suktat efter i snart 1 år. Lite andra klockor har kommit i mellan men nu var det dags att slå till
PAM682. Helt perfekt. Är grymt nöjd att äntligen vara tillbaka i KS mysigaste tråd
Detta blir min tredje Panerai. Haft en 005a och 321a innan. Denna har jag dock suktat efter i snart 1 år. Lite andra klockor har kommit i mellan men nu var det dags att slå till
Tack!Grymt, grattis!!
Tack gubben!Mums är den ..Grattis gubben
Tack så mycket. Den är till för bandbyte. Du trycker in en liten knapp på bandhornet sen är det bara att trycka ut stiftet. Otroligt smidigtSå jäkla bra! Grattis!
Vad är det för ”penna” till höger om klockan i lådan?
Grymt , stort grattisDetta blir min tredje Panerai. Haft en 005a och 321a innan. Denna har jag dock suktat efter i snart 1 år. Lite andra klockor har kommit i mellan men nu var det dags att slå till
Alltid sugenDet låter trevligt. Ge oss gärna bilder och kommentarer.
Är du sugen på en till Panna?
Lycka till
Tack!Grymt , stort grattis
Detta blir min tredje Panerai. Haft en 005a och 321a innan. Denna har jag dock suktat efter i snart 1 år. Lite andra klockor har kommit i mellan men nu var det dags att slå till