• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

illa, sida 2.... @mårt hur kommer det sig att du inte kränger av annat och har kvar 605? den är förbannat bra för dem som kan bära upp en 47mm.
För att jag har insett att jag hellre sätter på mig 44mm så då har jag använt dem mycket mer. :) Samt att jag inte tycker att jag behöver ha så dyr klocka också utöver de andra.

Senast ändrad:
Idag damp det ner ett paket från en viss herre som huserar på spanska Ebay. Höll på att säga att det är dyrt att hänga i den här tråden men 1 500 kr för fyra band är väl att anse som rätt så billigt. Återstår att se hur kvaliteten är :D
20180914_191346.jpg

Idag damp det ner ett paket från en viss herre som huserar på spanska Ebay. Höll på att säga att det är dyrt att hänga i den här tråden men 1 500 kr för fyra band är väl att anse som rätt så billigt. Återstår att se hur kvaliteten är :D
20180914_191346.jpg
Vi är många som köpt samma band. Asbra!

20180914_191346.jpg
Såg onekligen rätt ok ut! Hur verkar kvaliteten?

Tillbaka
Topp