TackGrattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackGrattis!
Det är ett blått eBay-asso
Förstår känslan och kan bara hålla med.47mm radiomir är grymt underskattade. Hade jag varit gjord av pengar då hade jag haft en 720 eller en 672 (tror jag den heter).
Jäpp, tycker att ”sifferhanteringen” är kul. Från börja kändes den lite som ”va f-n, kom igen” men nu gillar jag den skarpt.Kul att se 424. Har från början avfärdat den direkt men senaste året börjar bli riktigt intresserad. Känns som en udda men intressant modell.
Helt med dig. Tidigare aldrig fattat Cali-dial men nu börjar jag digga det.Jäpp, tycker att ”sifferhanteringen” är kul. Från börja kändes den lite som ”va f-n, kom igen” men nu gillar jag den skarpt.
https://m.ebay.co.uk/sch/i.html?isRefine=true&sid=aliasmartinTack, har du en länk till säljaren?
Mare Nostrum på er!
Bättre?Den där bilden såg skarp ut efter att du tömt halva flaskan eller?
That's cheating.Bättre?
Nej.Bättre?
Vilka fruktansvärt dåliga foton.
Ett fel.Borde vara godkänt !
2 rätt, pennvisare och MM dial !Ett fel.
Kan du berätta mer om MM-dial?2 rätt, pennvisare och MM dial !
Svärdvisare!!2 rätt, pennvisare och MM dial !
Jag tror jag har frågat förut men orkar inte rota.. vad kör du för kamera/lins?
Proportionerna är jävligt bra på den tycker jag. Det var den enda jag blev sugen på när jag provade igenom sortimentet i HK.
Den är grym! Ska kolla läget!
Inget avancerat. Spegellös halvgamla grejer.Jag tror jag har frågat förut men orkar inte rota.. vad kör du för kamera/lins?
Jo, så är det ju.. Jag har en 12 år gammal EOS 550D och en begagnad Canon EF 100/2,8 USM Macro 1:1 som jag köpte för några hundralappar för att autofokusen var paj. Problemet är att den kan vara lite jobbig att ta med sig överallt. Funderar på att köpa något lite mindre, mest därför jag frågade.Inget avancerat. Spegellös halvgamla grejer.
Det mesta duger om man lär sig använda grejerna.
PMarJo, så är det ju.. Jag har en 12 år gammal EOS 550D och en begagnad Canon EF 100/2,8 USM Macro 1:1 som jag köpte för några hundralappar för att autofokusen var paj. Problemet är att den kan vara lite jobbig att ta med sig överallt. Funderar på att köpa något lite mindre, mest därför jag frågade.
Ja den är ju ett alternativDen här var intressant också
https://www.chrono24.se/panerai/submersible-671-bronzo-special-editions--id9128178.htm
Jäklar va bra bandet gör sig på den där!I fredags drack jag vin.