Tack!Jäklar va bra bandet gör sig på den där!
Edit: Snyggt fotat också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Jäklar va bra bandet gör sig på den där!
Edit: Snyggt fotat också!
... med världens bästa klocka!I fredags drack jag vin.
Var säkert PAM721Passerade i hög hastighet Krons igår. Noterade en Radiomir med helt clean tavla. 89k ville de ha. Rusade vidare mot middag innan jag han fråga eller fota. Någon som vet vilken modell det kan tänkas vara?
Var oxå där igår, tror att det var denna du såg. Bilden var mer som kom-i-håg för mig själv men jag tror du ser om det var denna du menade.Passerade i hög hastighet Krons igår. Noterade en Radiomir med helt clean tavla. 89k ville de ha. Rusade vidare mot middag innan jag han fråga eller fota. Någon som vet vilken modell det kan tänkas vara?
Bra bild!I fredags drack jag vin.
Provar 590n på gummit, känns mycket hårdare på sidorna utav handlederna så klockan inte ligger helt platt på handleden. annat att det mjukas upp med tiden, eller är det bara jag som störts av detta?
Någon som vet om visarna är målade eller tempererade på den där? Var svårt att se även IRL.Var oxå där igår, tror att det var denna du såg. Bilden var mer som kom-i-håg för mig själv men jag tror du ser om det var denna du menade.
/
Nöjd med klockan?Submersible klar for vinter
Nöjd med klockan?
Målade har jag för migNågon som vet om visarna är målade eller tempererade på den där? Var svårt att se även IRL.
Ja, absolutt. Robust og meget behagelig å bære. Titan gjør at den er relativt lett. Fungerer nok best på rubber-strap og er mer sportsur enn feks 372 eller andre klassiske Pam, så kanskje noe mer begrenset bruksområde. Flott lume, både grønn og blå, meget fin ceramisk bezel med skikkelige «klikk». En super sommerklokke, men kjenner jeg savner en 372, 422 eller annen 1950 med buet glass.
Om inte minnet sviker mig; måladeNågon som vet om visarna är målade eller tempererade på den där? Var svårt att se även IRL.
Erhm... Brukar vara helt tvärtom för migMåste ge lite cred till Panerai ändå. Den enda tillverkaren min fru noterat. Tog 4 sek med 422 på armen så sa hon: Ny Panerai? Typ aldrig hänt med annat märke. Sen tyckte hon dock att den var lika ful som de andra pannor jag haft men ändå...
Provar 590n på gummit, känns mycket hårdare på sidorna utav handlederna så klockan inte ligger helt platt på handleden. annat att det mjukas upp med tiden, eller är det bara jag som störts av detta?
Fin bild!PAM00005.
Nej, jag är störd också. Så, jag kör RubberB. Mjukt och fint från början.Provar 590n på gummit, känns mycket hårdare på sidorna utav handlederna så klockan inte ligger helt platt på handleden. annat att det mjukas upp med tiden, eller är det bara jag som störts av detta?
Var säkert PAM721
Var oxå där igår, tror att det var denna du såg. Bilden var mer som kom-i-håg för mig själv men jag tror du ser om det var denna du menade.
/
Katastrof i den prisklassen!Om inte minnet sviker mig; målade
Härligt! Första 1389/389 jag sett på KS (konstigt nog med tanke på hur bra de är).Submersible klar for vinter
Yessss så bra , grymt jobbat och grattis!Submersible klar for vinter
Du kan lätt ha 44!Hej! Tänkte kolla med er, sugen på att testa Panerai Luminor 42 eller 44. Är rädd att handlederna är för små för 44, har 17,5 runt armen men hyffsat platt.
Kommit fram till att 42mm är 52 från lugg till lugg, inte hittat vad 44mm kan tänkas vara?
Tack på förhand
Mvh Andreas