Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bäst är nog det enda man kan säga om 233an
Har ni några tips på bra Instagram-konton
Nejdå, inte alls, vill du köpa en?Hur är det, är vittavlade pannor hatade?
Haha ja det vill jag men ekonomin håller inte ännu såg på en youtube review om en 00003 och alla var enligt den åsikt att vit Panerai är skit...Nejdå, inte alls, vill du köpa en?
de har fel.Haha ja det vill jag men ekonomin håller inte ännu såg på en youtube review om en 00003 och alla var enligt den åsikt att vit Panerai är skit...
Denna är enligt mig helt perfekt!
Ja shit, de har fel. Men visst, de är värda mindre på andrahandsmarknaden, men de är ju awesome, so frikkin' so ...Haha ja det vill jag men ekonomin håller inte ännu såg på en youtube review om en 00003 och alla var enligt den åsikt att vit Panerai är skit...
Denna är enligt mig helt perfekt!
Ah, någon i webbteamet har pausat med pizzaätandet och tryckt på deploy-knappen. Äntligen.Nu ligger f.ö. lite nytt godis uppe på panerai.com
Nu kan man ju omvägarna för att hitta rätt, men hamnar fortfarande alltid först på Panerai på taiwanesiska..Ah, någon i webbteamet har pausat med pizzaätandet och tryckt på deploy-knappen. Äntligen.
Well, jag äter också pizza, men jag känner inte webbteamet för det. Ni får väl säga till era kontakter att "ja, jo, jag vill ha den nya 932:an, men helst vill jag ha er webbsajt på engelska, tack."Nu kan man ju omvägarna för att hitta rätt, men hamnar fortfarande alltid först på Panerai på taiwanesiska..
Vad är listpriset på dessa modeller.682, 684, 1305, 1389, 692 (svår), 616, 1024
Det står väl på krons och/eller nymans hemsida ???Vad är listpriset på dessa modeller.
Jag vill inte se den .
Kan inte hitta 682 t.ex.. Kan iof. vara jag som inte hittar, kollar igen.Det står väl på krons och/eller nymans hemsida ???
Du kan nog ha rätt. Jag förutsatte att alla fanns.Kan inte hitta 682 t.ex.. Kan iof. vara jag som inte hittar, kollar igen.
Såklart du villJag vill inte se den .
Du kanske borde ändra din sidfotstext. Ser ut som du har tough times...Kommer så väl ihåg den. Ha det bäst.
Jag kanske får göra det, eller helt enkelt köpa en ny Panerai.Du kanske borde ändra din sidfotstext. Ser ut som du har tough times...
jag förstår helt och hållet. är likadan själv...Jag kanske får göra det, eller helt enkelt köpa en ny Panerai.
Bara svårt att bestämma sig ena minuten är det 590 andra 682 och där emellan Radiomir som gäller, ja du fattar...
Välkommen tillbaka !Det var ett tag sedan en Panerai fanns i samlingen, kände att det var dags att komma in i värmen igen.
Tack!Välkommen tillbaka !
Jag kanske får göra det, eller helt enkelt köpa en ny Panerai.
Bara svårt att bestämma sig ena minuten är det 590 andra 682 och där emellan Radiomir som gäller, ja du fattar...
jag förstår helt och hållet. är likadan själv...
Snyggt!
Kolla vad som kom på posten