Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis, riktigt fin den där !
Kolla vad som kom på posten
Tack! Ja första pannan jag skaffat, tar nog ett par dagar att vänja sig med storleken bara. Men det ska nog gå fintGrattis, riktigt fin den där !
Cool!! Grattis
Tack sjukt nöjd! Kan passa på att fråga hur mycket ska man dra upp en manuell klocka? Kan man dra upp för mycket eller för lite?Cool!! Grattis
Tack sjukt nöjd! Kan passa på att fråga hur mycket ska man dra upp en manuell klocka? Kan man dra upp för mycket eller för lite?
Stort grattis!! Fantastiskt modell
Vad är listpriset på dessa modeller.
Samma här... Börjar dock snappa upp ett och annat på det språket!Nu kan man ju omvägarna för att hitta rätt, men hamnar fortfarande alltid först på Panerai på taiwanesiska..
Den första pannan med vit tavla som jag tyckt är snygg. Men jävlar vad vacker den var!Awesome vit panna, exhibit A. (Källa: Paneristi.com)
654
”8 dagar gångreserv”Fråga på Pannan i din avatar, vad betyder mm märkningen på tavlan?
Grym...
Deras sida suger hårt, vad kostar 682 i butik i Sverige.Du har priserna på Panerais hemsida. Ändra valutan till euro och kör det x10.
Ja sjukt nöjd! Såg tidigare i tråden att du funderade på en sån du med, kan bara säga köp...Grym...
De uppmuntrar till att jobba kronan lite i vatten
Dummaste fotot ever!
Deras sida suger hårt, vad kostar 682 i butik i Sverige.
Han pillar ju på kronan.Var det inte vi som precis lärde oss att de trycktestar med fjongen öppen? Borde ju vara lugnt då.
Tycker det funkar riktigt fint! Lite mer dressad look med svart croco kanske.Fick ett infall och bytte armband inför hösten. Första känslan är att det bruna assobandet jag hade på tidigare både är snyggare och passar bättre till säsongen, men jag ska nog ge den nya kombon en ordentlig chans innan jag byter tillbaka
"8 dagar - patenterad"”8 dagar gångreserv”
Trevlig pjäs...Awesome vit panna, exhibit A. (Källa: Paneristi.com)
654
Tack, men jag tänkte mer på ”Marina Militare”.”8 dagar gångreserv”