Morgonlektyren efter en skön Panerai-GTG igårkväll. Undrar vad som fick @Denke att välja den här bilden på framsidan. Alltså, jag klagar inte. Möjligen bara på datumbubblan. ;-) Ha en go' fredag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Morgonlektyren efter en skön Panerai-GTG igårkväll. Undrar vad som fick @Denke att välja den här bilden på framsidan. Alltså, jag klagar inte. Möjligen bara på datumbubblan. ;-) Ha en go' fredag!
Inga alternativ än.Ok, gårdagens förälskelse blev helt klar 233. Hur mycket jag än gillar 422 börjar tankarna snurra om 44mm ändå inte är bättre när jag kör det som enda klocka. Så, finns det några alternativ till 233 överhuvudtaget om vi ser till case och känsla bland 44mm? (Bortser från komplikationerna). Ja, jag vet vad de flesta kommer att säga: KÖR! Men om vi ändå försöker vara lite sansade... Det jag gillar mest är det lite mer slimmade 1950 caset och så klart det domade glaset.
Toshi, Mays, m.fl.Vilka är era favorit straps i lådan som blir mest använda?
OEM bandet är bra och så även canvas men tycker det mer tillhör sommaren så tänkare något brunt i mer vintage stil eller liknande kan göra sig mer passande inför höst/vintern.
Vad ska man satsa på?
Eftersom jag inte nördar i sport och börjar känna gängtillhörighet, så kändes det naturligt med den profilbilden. Om jag inte får vara med i KFIB så får du säga till
Självklart får du det, var bara nyfikenEftersom jag inte nördar i sport och börjar känna gängtillhörighet, så kändes det naturligt med den profilbilden. Om jag inte får vara med i KFIB så får du säga till
Join us ... or die?!Självklart får du det, var bara nyfiken
Vilka är era favorit straps i lådan som blir mest använda?
OEM bandet är bra och så även canvas men tycker det mer tillhör sommaren så tänkare något brunt i mer vintage stil eller liknande kan göra sig mer passande inför höst/vintern.
Vad ska man satsa på?
Tackar! Superbra.
https://klocksnack.se/threads/jämförelse-panerai-pam422-vs-pam372.100285/
Nu ligger jämförelsen uppe.
Grym recension och jämförelse. Jag gillar inte resultatet i pollen
https://klocksnack.se/threads/jämförelse-panerai-pam422-vs-pam372.100285/
Nu ligger jämförelsen uppe.
Snyyyyyggt! GrattisNämen vad hände här då? 372 behövde ju till slut såklart en kompis, 572 tycker jag kompletterar riktigt, riktigt bra
Tack @mårt för en smidig affär
Grymt!! klockrent komplement till 372; grattis gubben!Nämen vad hände här då? 372 behövde ju till slut såklart en kompis, 572 tycker jag kompletterar riktigt, riktigt bra
Nämen vad hände här då? 372 behövde ju till slut såklart en kompis, 572 tycker jag kompletterar riktigt, riktigt bra
Nämen vad hände här då? 372 behövde ju till slut såklart en kompis, 572 tycker jag kompletterar riktigt, riktigt bra
Bra mössa, min 5-åring använder min, perfekt storlek för honom.Hela samlingen denna soliga fredag. Som vanligt svårt att fotografera i både ljus och mörker samt att hålla uren hyggligt rena
1359, 416, 655.
Tack, har ett band från honom sedan tidigare som jag är nöjd med men tänkte bara höra efter era erfarenheter@MickeJ är ett säkert kort för de flesta requests man har
Snyggt !
Nämen! Grattis kompisNämen vad hände här då? 372 behövde ju till slut såklart en kompis, 572 tycker jag kompletterar riktigt, riktigt bra