larsbeg
Silver
niceLume från 572
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
niceLume från 572
Fråga till samtliga aktiva postare här:
Hur organiserar ni era band??
Ser kladdigt ut... hårdkörning ikväll?Skål gubbar
Inte oväntat. Innan jag köpte 422 så frågade jag här vilken av dem jag skulle välja och de flesta sa 422.@yonsson poll i the great battle visar hittills att PAM422 is the way to go
(Iaf inom KS väggar)
Valde mellan 422 o 372 och det blev en 673!Inte oväntat. Innan jag köpte 422 så frågade jag här vilken av dem jag skulle välja och de flesta sa 422.
Men Vafan, den är svincool! Grattis!
Wow, grattis!
Tackar! Tänkte ju att om man skall återvända till pannatråden så ska man göra det storartat!Gryyyym! Så fet. Grattis!
Grattis till en av dem bästa 44mm!Så var det min tur att kliva in i Panerai Himlen idag, sjukt nöjd över mitt köp idag. Valet föll på en Pam 233, blir sannolikt inte min enda eller sista Panerai.
Tusen Tack!! Ren och skär lycka i kväll kan jag erkännaGrattis till en av dem bästa 44mm!
Helt rätt val.Valde mellan 422 o 372 och det blev en 673!
Så var det min tur att kliva in i Panerai Himlen idag, sjukt nöjd över mitt köp idag. Valet föll på en Pam 233, blir sannolikt inte min enda eller sista Panerai.
Stort Tack Skall bli riktigt kul att ansluta mig till tråden. Sanslöst bra tråd med mycket informationGrattis och välkommen! Grymt bra val av första-panna!
Har missat att det är så, finns det risk för tråkigt åldrande? Eller är det mest att det är tråkigt att man "snålat"?Synd med målade visare dock... förstör modellen för mig. Hade de varit tempererade så hade den varit awesome.
Ypperligt val för inträde i klubben du aldrig kommer vilja lämna! Grattis!Så var det min tur att kliva in i Panerai Himlen idag, sjukt nöjd över mitt köp idag. Valet föll på en Pam 233, blir sannolikt inte min enda eller sista Panerai.
Ruggigt bra, den där är överjävligt grym på armen!
Ja! Helt makalös faktiskt! Kommer på mig själv att bara stirraRuggigt bra, den där är överjävligt grym på armen!
Tackar ödmjukt! Nej den lämnar jag inte, det känns riktigt rätt. Sitter och matar igenom tråden just nu men det kommer ta en månad minst Men jag inser att man inte behöver vända sig långt bort för tips och rekommendationer.Ypperligt val för inträde i klubben du aldrig kommer vilja lämna! Grattis!
Hoppas mina runt 1200 inlägg i tråden kan vara till någon hjälp. Vi är för övrigt några stycken som har fyrsiffrigt antal inlägg härTackar ödmjukt! Nej den lämnar jag inte, det känns riktigt rätt. Sitter och matar igenom tråden just nu men det kommer ta en månad minst Men jag inser att man inte behöver vända sig långt bort för tips och rekommendationer.
Ni har varit grymma för alla här i tråden!Hoppas mina runt 1200 inlägg i tråden kan vara till någon hjälp. Vi är för övrigt några stycken som har fyrsiffrigt antal inlägg här
Det kommer vara till stor hjälp! Får ta semester året ut inser jag. Riktigt bra tråd måste jag dock säga och med er fullblodsproffs så känner jag mig trygg inför nästa Panerai köp.Hoppas mina runt 1200 inlägg i tråden kan vara till någon hjälp. Vi är för övrigt några stycken som har fyrsiffrigt antal inlägg här
Skämt åsido; det finns fantastiskt mycket kunskap och värme i denna tråd, so have fun
@yonsson poll i the great battle visar hittills att PAM422 is the way to go
(Iaf inom KS väggar)
Inte oväntat. Innan jag köpte 422 så frågade jag här vilken av dem jag skulle välja och de flesta sa 422.
Inte lika snyggt och snålt. För mig är en stor del av charmen med klockor hantverket bakom och omtanken om detaljer.Har missat att det är så, finns det risk för tråkigt åldrande? Eller är det mest att det är tråkigt att man "snålat"?
Håller med dig, antingen är det premium eller inte!Inte lika snyggt och snålt. För mig är en stor del av charmen med klockor hantverket bakom och omtanken om detaljer.
Men siffrorna måste väl ändå ställas mot att det är 100 gånger fler som har en 422:a på KS?!
Och varför är det så? För att den är mer populär!? haha blir ju ett cirkelargument
Så var det min tur att kliva in i Panerai Himlen idag, sjukt nöjd över mitt köp idag. Valet föll på en Pam 233, blir sannolikt inte min enda eller sista Panerai.