TackarSådärja gubben! Grattis till denna underbara feting!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackarSådärja gubben! Grattis till denna underbara feting!!
TackarKul, stort grattis
Grattis kompis! Ingen dålig come back alls, ett extremt bra val!
Fint ur! ..och mycket bra gjord Video!
grymt! grattis
Tack, ja den är helt okGrattis kompis! Ingen dålig come back alls, ett extremt bra val!
TackFint ur! ..och mycket bra gjord Video!
Tackargrymt! grattis
Fy f*n va bra!
Tackar, som jag väntat på att använda det bandet igen hahaFy f*n va bra!
Tack!Stort grattis! Den ser grymt bra ut, hur matchar den blå färgen den andra blå ögonstenen?
Håller med; det var grymt trevlig låda!Vet inte om någon lagt upp något på lådan. Men den har en riktigt fin finish.
Måste bara skriva.... Grymt fin.....En Submersible på oem-gummi med tritiumtavla på skinnbädd.
PAM243
Tror du Paneraiägare skulle säga ja på den ?Jag har hört att det varit ett prisfall på beg. Panerai den senaste tiden. Hur ser ni på det?
Jag undrar också vad som är "den senaste tiden". Pratar vi KS så har det ju alltid varit det.Jag har hört att det varit ett prisfall på beg. Panerai den senaste tiden. Hur ser ni på det?
Inte generellt nej. Det är det väl väldigt få klockmärken (om ens bara Rolex?) som man kan säga så om. Det finns däremot Paneraimodeller som numera ligger ute för typ 4 ggr listpris, och många modeller håller priset.Inget ont om klocka i sig som, jag tycker är snygg. Men vissa klockor kan man ju se som en investering som blir dyrare med åren, men vad jag har förstått så har det inte gällt Panerai?
Väldigt få klockor som omfattas av "vissa klockor". Det handlar egentligen bara om sportstålrolex där det pågår en fullständig masspsykos, liksom det gör hos PP med Nautilus och numera även Aquanaut.Inget ont om klocka i sig som, jag tycker är snygg. Men vissa klockor kan man ju se som en investering som blir dyrare med åren, men vad jag har förstått så har det inte gällt Panerai?
Hoppas du inte har tappat klockan under dagen för den där skruven ser inte ut att sitta så värst hårt
Ikväll smäller det
Inget ont om klocka i sig som, jag tycker är snygg. Men vissa klockor kan man ju se som en investering som blir dyrare med åren, men vad jag har förstått så har det inte gällt Panerai?
Väldigt få klockor som omfattas av "vissa klockor". Det handlar egentligen bara om sportstålrolex där det pågår en fullständig masspsykos, liksom det gör hos PP med Nautilus och numera även Aquanaut.
Panerai är som de flesta andra märken, och i många fall lite starkare vad gäller andrahandsvärde, även om det är sant att man i vissa fall tappat en del på senare år. Det finns dock vissa modeller (vissa Special och Boutique Editions) även här som haft en utveckling som medfört höjda andrahandsvärden jämfört med listpris; tex Bronzo-utgåvorna, Paneristi Editions, flera versioner med Minerva- eller JLC-bas (tex PAM399), PAM 605, PAM690 osv osv..
Inget ont om klocka i sig som, jag tycker är snygg. Men vissa klockor kan man ju se som en investering som blir dyrare med åren, men vad jag har förstått så har det inte gällt Panerai?
Och det beror också på modell. Skiljer sig mycket mycket.Nu tänkte inte jag på skillnaden mellan listpris och begpris, utan begpris till begpris. Alltså att märket tappat en del på andrahandsmarknaden, men det är möjligt att jag har fel.
Det handlar också lite om hur man mäter. Listpriserna har ju gått upp, innebär en försäljning till samma beg pris som före priserna gick upp ett tapp?Nu tänkte inte jag på skillnaden mellan listpris och begpris, utan begpris till begpris. Alltså att märket tappat en del på andrahandsmarknaden, men det är möjligt att jag har fel.
Nu tänkte inte jag på skillnaden mellan listpris och begpris, utan begpris till begpris. Alltså att märket tappat en del på andrahandsmarknaden, men det är möjligt att jag har fel.
Och det beror också på modell. Skiljer sig mycket mycket.