Fyfan vad den där är köttig, på bästa möjliga sätt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På paneristi säger de att de är tempererade nu... Ska försöka ta reda på vilken av de det ärSynd med målade visare dock... förstör modellen för mig. Hade de varit tempererade så hade den varit awesome.
Exakt, mer populär men inte nödvändigtvis bättre
Boys, vi nöjer oss med att konstatera att båda är magiska modeller och att ens preferenser mycket riktigt är högst subjektiva. Vilken av dem man än väljer kan man liksom inte gå fel med..Bättre är ju högst subjektivt och populariteten kan ju åtminstone i nägon mån spegla vad folk tycker är bättre?
Boys, vi nöjer oss med att konstatera att båda är magiska modeller och att ens preferenser mycket riktigt är högst subjektiva. Vilken av dem man än väljer kan man liksom inte gå fel med..
Båda fantastiska klockor. Tror också att de flesta gillar 422 mer pga subsekunden. 372 kan kännas lite död för vissa. För mig personligen saknar 422 den där "x-factorn" som 372 har, men det är ju för mig.Bättre är ju högst subjektivt och populariteten kan ju åtminstone i nägon mån spegla vad folk tycker är bättre?
Båda fantastiska klockor. Tror också att de flesta gillar 422 mer pga subsekunden. 372 kan kännas lite död för vissa. För mig personligen saknar 422 den där "x-factorn" som 372 har, men det är ju för mig.
Sen ska man inte kolla för mycket på poll:ar när man köper klockor till en själv... Självklart kul att se vilken folk gillar mest, därför jag startade en poll mellan just dessa två modeller på min IG ett tag sen. Men skulle vi göra en poll här på KS och se vilken folk tycker är bäst mellan 422 och 116610LN tror jag vi alla vet vilken som skulle vinna
Om du restriktar pollen till den här tråden, som de flesta Rolexnördar skyr (troligen för att vi är för trevliga), så ser det nog annorlunda utBåda fantastiska klockor. Tror också att de flesta gillar 422 mer pga subsekunden. 372 kan kännas lite död för vissa. För mig personligen saknar 422 den där "x-factorn" som 372 har, men det är ju för mig.
Sen ska man inte kolla för mycket på poll:ar när man köper klockor till en själv... Självklart kul att se vilken folk gillar mest, därför jag startade en poll mellan just dessa två modeller på min IG ett tag sen. Men skulle vi göra en poll här på KS och se vilken folk tycker är bäst mellan 422 och 116610LN tror jag vi alla vet vilken som skulle vinna
En trio som skulle kunna få en omyndigförklarad.Valde mellan 422 o 372 och det blev en 673!
Jag hade på känn att du va ett riktigt trollBara för tydlighetens skull så vill jag förtydliga att jag ”trollar” avseende 372 ans totala överlägsenhet över 422. Båda är bra... men jag gillar 372 bättre.
Den där mikrorotorn ser helt fantastisk ut när ljuset faller in perfektBåde fram och baksida räknas, microrotor är coolt
Jag saknar den redan. Kul att du gillar den.Både fram och baksida räknas, microrotor är coolt
Tur man har kvar en med mikrorotor.Den där mikrorotorn ser helt fantastisk ut när ljuset faller in perfekt
Ni skulle ju kunna ta diskussionen till jämförelserecensionen, känns som att den gått i rundgång här.Båda fantastiska klockor. Tror också att de flesta gillar 422 mer pga subsekunden. 372 kan kännas lite död för vissa. För mig personligen saknar 422 den där "x-factorn" som 372 har, men det är ju för mig.
Både fram och baksida räknas, microrotor är coolt
Smutsig och fin. Bra bra!T-Swiss-T take off (Pre-A PAM001)
Förstår dig . Den är fantastiskÄlskar den!
Min panna-"beater"Smutsig och fin. Bra bra!
Snygg bild!Slappar i soffan
Tack!Snygg bild!
Älskar den!