De för oFinns det stift som passar OEM mejseln eller Panerai varit allmänt bråkiga med storlekarna?
Sitter och bläddrar i katalogen (2017-2018), mycket möjligt att denna bild setts/dykt upp förr - men jävlar va fint!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De för oFinns det stift som passar OEM mejseln eller Panerai varit allmänt bråkiga med storlekarna?
Sitter och bläddrar i katalogen (2017-2018), mycket möjligt att denna bild setts/dykt upp förr - men jävlar va fint!!!
Eeeexakt, flera Risti från andra länder på plats, och vissa av dem lär har tagit med lätt fem pannor styck.....och nej, I am not impressed. Det är inte bara Frankrike heller, Oleg från Ukraina , Domenico från Italien, Juan från Spanien etc är också där..
Jag tycker vi styrde upp en bra GTG
Fusk att smyga in utländska Paneristi där!...och nej, I am not impressed. Det är inte bara Frankrike heller, Oleg från Ukraina , Domenico från Italien, Juan från Spanien etc är också där..
Jag tycker vi styrde upp en bra GTG
Lotteri av en 911?Eeeexakt, flera Risti från andra länder på plats, och vissa av dem lär har tagit med lätt fem pannor styck..
Tycker som @azcii att Panerai Sweden står sig riktigt väl i jämförelse . Men självklart bra jobbat av fransoserna! Lite extra kul också att de drar vinnaren i sitt 911-lotteri ikväll!
Jupp. 65 lotter á ca 1000 sek.Lotteri av en 911?
Synd att texten är så jäkla liten. Tänk den där med stor vit text...De för o
Ska du sälja den här på forumet? 40K om någon är intresserad.Vad ska man ta för en 1005 årsmodell 17, fint skick?
Fan @yonsson, du har gått och blivit en äkta ristiSynd att texten är så jäkla liten. Tänk den där med stor vit text...
Tänkte det isf. Tack för hjälpen!Ska du sälja den här på forumet? 40K om någon är intresserad.
Jag har knarkat alldeles för mycket Panerai på sistone, blivit skadad.
40’ för snapback? Listar inte de typ 46?Ska du sälja den här på forumet? 40K om någon är intresserad.
Vad vill du föreslå, 20' eller?40’ för snapback? Listar inte de typ 46?
Edit: 49’ tydligen.
Har inte koll på vad de brukar gå för så det är därför jag frågar. Men 20% off låter spontant dyrt när de flesta andra Panerai-modeller verkar ligga på -30%-40% av nypriset. 40 eller precis däröver får man ju en 560 för.Vad vill du föreslå, 20' eller?
Nja, så illa är det väl ändå inte, och framförallt inte när det gäller nya modeller?Har inte koll på vad de brukar gå för så det är därför jag frågar. Men 20% off låter spontant dyrt när de flesta andra Panerai-modeller verkar ligga på -30%-40% av nypriset. 40 eller precis däröver får man ju en 560 för.
You tell me... Det var en ärlig fråga alltså. Jag hade inte köpt en ny Panna utan 20% off eller bättre och hade jag köpt en beggad så hade jag räknat med bättre pris än så (på ej LE och fortfarande i produktion).Nja, så illa är det väl ändå inte, och framförallt inte när det gäller nya modeller?
Det var lite därför jag menade att man börjar på 40K som en intresserad person skulle hugga. Finns det lite ont om intresserade så får man väl börja sänka.You tell me... Det var en ärlig fråga alltså. Jag hade inte köpt en ny Panna utan 20% off eller bättre och hade jag köpt en beggad så hade jag räknat med bättre pris än så (på ej LE och fortfarande i produktion).
Finns ju även många nya på C24 för 40 oprutat.
Den var rimligt lång den.
Jag tror det är någon strapmaker mässa. Såg en bild med alla utställare som bara var syrapmakers
Verkar vara GTG nånstans i Frankrike. Bra samling där på bordet! Men Panerai per capita borde ju ändå Sverige vara högre bilden snodd från Paneristi på Facebook.
De var med på franska gtg:n som sponsorer/intressenter..Jag tror det är någon strapmaker mässa. Såg en bild med alla utställare som bara var syrapmakers
En 42 eller 47?Lite photoshop som vanligt... Detta hade varit något
42 i guld !En 42 eller 47?
Kan du inte fixa en gul tavla, stålboett i 42 mm?42 i guld !
En sek. Guldvisare eller stål ?Kan du inte fixa en gul tavla, stålboett i 42 mm?