Jag har också sett den men har den inte sparad bland bokmärken, så nej...Mårt du kanske kan hjälpa mig.. Jag minns att jag var inne på en hemsida där de hade listat massor av vintage straps med siffror MED bilder. Vet du vilken jag menar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har också sett den men har den inte sparad bland bokmärken, så nej...Mårt du kanske kan hjälpa mig.. Jag minns att jag var inne på en hemsida där de hade listat massor av vintage straps med siffror MED bilder. Vet du vilken jag menar?
Well well, här kommer iaf banden i lite bättre ljus. You be the judge gällande färgenJag har också sett den men har den inte sparad bland bokmärken, så nej...![]()
Snyggt. Den är bra. Färgen alltså. Det där bandet trillade in på önskelistan. Måste bara hålla mig lite, har för liten bandlåda....Well well, här kommer iaf banden i lite bättre ljus. You be the judge gällande färgen
![]()
![]()
Hur sugen är du på 720?En snabb cykeltur till Nymans ... (1359)
![]()
... resulterade i uthämtning av avmagnetiserad klocka med +2s i gång ... (416)
![]()
... och en provning av den för mig bästa klockan i sortimentet just nu som jag inte redan harsamt lite trevligt prat med personalen. (720)
![]()
Magiskt!En snabb cykeltur till Nymans ... (1359)
![]()
![]()
... och en provning av den för mig bästa klockan i sortimentet just nu som jag inte redan harsamt lite trevligt prat med personalen. (720)
![]()
En snabb cykeltur till Nymans ... (1359)
![]()
![]()
![]()
Tämligen mycket.Hur sugen är du på 720?
89'Vad listar 720’n?
Well well, här kommer iaf banden i lite bättre ljus. You be the judge gällande färgen
![]()
![]()
Till vänster snäppet bättre än mitt "motsvarande" 26/22 från Bosphorus. Till höger på en annan nivå, tycker jag. Sjukt mjukt band, du ska få klämma nästa gång vi ses.Grymt snygga straps, speciellt 33-17!
Hur upplever du strapen overall so far (i jmf med andra strapmakers)?
Men favoritbandet är fortfarande "Arnold"-lädret från OlegTill vänster snäppet bättre än mitt "motsvarande" 26/22 från Bosphorus. Till höger på en annan nivå, tycker jag. Sjukt mjukt band, du ska få klämma nästa gång vi ses.
Till vänster snäppet bättre än mitt "motsvarande" 26/22 från Bosphorus. Till höger på en annan nivå, tycker jag. Sjukt mjukt band, du ska få klämma nästa gång vi ses.
Nja, det vet jag inte... Väntar tills jag fått hem mitt "sand vintage" från Oleg för 1/2 av pengarna innan jag vågar yttra mig om det.Coolt, det är värt extra pengarna man betalar mao
Men favoritbandet är fortfarande "Arnold"-lädret från Oleg
Skyll på @micke_s och @PalenkovichOleg... Ska bli spännande att uppleva hans strap när de nu kommer in![]()
Till vänster snäppet bättre än mitt "motsvarande" 26/22 från Bosphorus. Till höger på en annan nivå, tycker jag. Sjukt mjukt band, du ska få klämma nästa gång vi ses.
Båda från Mays ! Har ett liknande band från Bosphorus, det jag syftade på ..Ser riktigt bra ut! Är det vänstra från oleg eller bosphorus?
Fick mitt nya band idag från Italien, sitter grymt sköntCamouflage mönstrad mocka på min PAM00233. In Love
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Öppna då!
Grattis igen bro !#newwatchalert PAM00587
![]()
![]()
![]()
![]()
Har du köpt den (igen)?#newwatchalert PAM00587