• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Appropå blåa luminors - det jag saknar är en 44mm enkel blå luminor typ som pam70 (med eller utan datum, ingen ’automatic’)
upload_2018-10-15_20-8-31.jpeg

Senast ändrad:
Vad tycker ni vänliga. Ska jag behålla eller sälja länken till 682? Nu har jag provat och känt efter :)
OI000282-02-01-01.jpeg
Det är ju en väldigt bra speciell kombo, men jag kan tänka mig att ibland gillar man den och ibland inte. Så, som tidigare smartskaft har sagt, behåll om du har råd, för du kommer gilla den emellanåt igen.

Asso? Nytt mellanbrunt eller ljust färdigpatinerat :)?

Dubbelvikt asso. Osäker på färgen, ska vara i princip oanvänt och ser så ut. Skulle säga mellanbrunt men kan inte svära då det såg lite ljusare ut på annonsen som @azcii hade ute men det har kanske med ljuset att göra. Det verkar vara riktigt skönt, ser fram emot att kliva in i Paneraiägandet imorgon igen så att man får prova bandet också ;)

Dubbelvikt asso. Osäker på färgen, ska vara i princip oanvänt och ser så ut. Skulle säga mellanbrunt men kan inte svära då det såg lite ljusare ut på annonsen som @azcii hade ute men det har kanske med ljuset att göra. Det verkar vara riktigt skönt, ser fram emot att kliva in i Paneraiägandet imorgon igen så att man får prova bandet också ;)
422?:)

Tillbaka
Topp