Det är en svagt grön ton.Ser ut som gulfärgade index på bilden du postade, men när jag tittar på fler bilder online verkar det om ljuset gör sitt (grönt/gult)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är en svagt grön ton.Ser ut som gulfärgade index på bilden du postade, men när jag tittar på fler bilder online verkar det om ljuset gör sitt (grönt/gult)
Njaa. Lite mare nostrum-vibbar i luminor-boett. Oklar.Okej, jag är uppe ur kaninhålet. Vad säger ni om en något mer vintage blåklocka, i kontrast till Mediterraneo? En 326 (omoddad).
Skulle kunna tänka mig vit text på min men där går gränsen.En lätt moddad 372 kanske?
Gillar du det inteVad tycker ni vänliga. Ska jag behålla eller sälja länken till 682? Nu har jag provat och känt efter
Vad tycker ni vänliga. Ska jag behålla eller sälja länken till 682? Nu har jag provat och känt efter
Jo, gillar. Men eftersom den används i rotation med andra "märken" och jag vill gärna ha band på den ibland...Gillar du det inte
Jag är kluvenJag tyckte det passade riktigt bra när jag fick klämma på den på gtg’n. Jag skulle behållt, men det är ju inte min klocka och $$ - kör på vilket beslut nu du än bestämt dig för
Är det meckigt att byta?Jo, gillar. Men eftersom den används i rotation med andra "märken" och jag vill gärna ha band på den ibland...
Jag är kluven
Haha nej. Ibland när jag stressar trycker jag inte in pinnen hela vägen vilket folk påpekat.Är det meckigt att byta?
Haha nej. Ibland när jag stressar trycker jag inte in pinnen hela vägen vilket folk påpekat.
Behåll om du har råd.Vad tycker ni vänliga. Ska jag behålla eller sälja länken till 682? Nu har jag provat och känt efter
För egen del hade jag tveklöst behållit länken! Grymt fin och gör klockan än mer mångsidig.Vad tycker ni vänliga. Ska jag behålla eller sälja länken till 682? Nu har jag provat och känt efter
Det är ju en väldigt bra speciell kombo, men jag kan tänka mig att ibland gillar man den och ibland inte. Så, som tidigare smartskaft har sagt, behåll om du har råd, för du kommer gilla den emellanåt igen.Vad tycker ni vänliga. Ska jag behålla eller sälja länken till 682? Nu har jag provat och känt efter
Det är väl snudd på omöjligt att hitta en ny om du säljer den så behåll och sälj med klockan om du tröttnar på klockan.Vad tycker ni vänliga. Ska jag behålla eller sälja länken till 682? Nu har jag provat och känt efter
Exakt så. Kan ju inte vara till nackdel för värdet (om man nu bryr sig om det )Det är väl snudd på omöjligt att hitta en ny om du säljer den så behåll och sälj med klockan om du tröttnar på klockan.
Du kanske skall sälja klockan iställetVad tycker ni vänliga. Ska jag behålla eller sälja länken till 682? Nu har jag provat och känt efter
Hör av dig när du vill sälja klockan till migVad tycker ni vänliga. Ska jag behålla eller sälja länken till 682? Nu har jag provat och känt efter
Egeziano såg ju riktigt trevligt utNågon som har strapsrelaterat på ingång?
Har ett antal på ingång, testar bla swordwatchstrap för första gången:
Egiziano 01
Regia Marina 01
Asso? Nytt mellanbrunt eller ljust färdigpatinerat ?Minipaketöppning idag!
Panna på väg in imorgon men detta damp ner i lådan dagen innan!
Asso? Nytt mellanbrunt eller ljust färdigpatinerat ?
422?Dubbelvikt asso. Osäker på färgen, ska vara i princip oanvänt och ser så ut. Skulle säga mellanbrunt men kan inte svära då det såg lite ljusare ut på annonsen som @azcii hade ute men det har kanske med ljuset att göra. Det verkar vara riktigt skönt, ser fram emot att kliva in i Paneraiägandet imorgon igen så att man får prova bandet också