• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

98E68734-01FF-47AE-AF56-0E954A37FFE3.jpeg

416, Mays Mare

Tack! Faktiskt en av dom få klockorna som jag faktiskt fortfarande ler över att jag köpte, speciellt när tavlan lyser upp varje gång man kollar på den!
För att vara en panna bärs den "litet", enligt Mr Google är mitt urverk något tjockare(se nedan) men att kalla den "tjock" det skulle jag inte säga, den glider fint under en tajt manschett.
574(P.1000); 3.85 mm
933(P.4000); 3.95 mm

Tog tidigare en jämförelsebild(eller försökte iaf...); PAM933 vs PAM112(R-serie)
DSCF0070.JPG
DSCF0071.JPG
Om 933 har samma case som 620 så är den tunnare än både 512 och 574, med typ 0.2mm

Japp det är en djungel som kräver en väl fungerande GPS. Läs lite om Perezcope också, den mannen har varit i blåsväder en del på sistone. Med det sagt besitter han nog stor kunskap.
Jo jag har förstått att han själv inte alltid har haft rätt. Finns det någon annan site som samlar lite intressant lektyr om O.P?

Var hos Krons i onsdags och testade lite.. Går aldrig att ta bra foton i klockaffärsljuset.
Men börjar bli kraftigt sugen på en 42 mm automat, så tunn som möjligt. Gärna med blått, tänk nya 933. Gaaah!!
20181017_174455.jpg
Bara jaga rätt på en, lär finnas kvar där ute i någon Boutique - Ska förbi London på tisdag kan hojta om den finns kvar där

• Like
Reactions: Kai
Tillbaka
Topp