Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis!Dj-a tjat om 372 i 44 mm. Den är ju perfekt redan nu
Ge mig båda! En 372 privat och till GTG.er och 44mms 372 till jobbetDj-a tjat om 372 i 44 mm. Den är ju perfekt redan nu
Alla vet ju att den skulle bli kallad 372- ”mini” ”light” ”due”. Dom skulle gjort den 44 från början, nu är det jinxat.Ge mig båda! En 372 privat och till GTG.er och 44mms 372 till jobbet
Källa!?!?!?!?! (Jag vill ha den boken)Tunn, tunnare, Due.
Kan du inte kopiera alla sidor i den där bokenTunn, tunnare, Due.
Planerar att spana in Londons på tisdag!Ännu en ny Boutique edition, Luminor Marina Titanium, samma som London, fast Seoul. PAM 919.
Tunn, tunnare, Due.
Källa!?!?!?!?! (Jag vill ha den boken)
Kan du inte kopiera alla sidor i den där boken
Källa!?!?!?!?! (Jag vill ha den boken)
Kan du inte kopiera alla sidor i den där boken
Kommer från Luminor Due katalogen om jag inte missminner mig!
Och den undvek jag att plocka för "i den kan det ju inte stå något intressant"Kommer från Luminor Due katalogen om jag inte missminner mig!
Min erfarenhetRent generellt, vad lyser starkast; sausage eller sandwich?
605:an som @SIRdavid har exempelvis.Har vi någon safir 372 i tråden? Jag har något på gränsen till maniskt behov av att få veta skillnaden i vikt mellan safir- respektive plexiglaset.
Helknas! Har inte subsekund på min P3000 och hade inte GMT på min P3001.Glömde citera. @mårt
Haha jag var nära på att göra samma.. plockade du katalogen 17-18?
8 sidor av detta/allmänbildning:
Håller med @azciiRent generellt, vad lyser starkast; sausage eller sandwich?
Vore kul att veta! Skillnaden mellan 372 och 422 vet vi ju men frågan är hur mycket som är glas av de där 22 grammen.Har vi någon safir 372 i tråden? Jag har något på gränsen till maniskt behov av att få veta skillnaden i vikt mellan safir- respektive plexiglaset.
De där står ju på hemsidan. Behövs ingen katalog för. Men, jag har den.Glömde citera. @mårt
Haha jag var nära på att göra samma.. plockade du katalogen 17-18?
8 sidor av detta/allmänbildning:
Det här måste ju gå att googla fram, kan jag tycka.Vore kul att veta! Skillnaden mellan 372 och 422 vet vi ju men frågan är hur mycket som är glas av de där 22 grammen.
Helknas! Har inte subsekund på min P3000 och hade inte GMT på min P3001.