Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En insikt jag helt delar med dig. Varje dag Panna är ju 44 optimalt. Sen att ha en duo med 44 och 47 skadar aldrigDet är med sorg i hjärtat jag börjar konstatera att jag troligtvis trivs bättre med 44mm som varje-dag-panna...Nån som är sugen på ett byte? 233 vore ju drömmen.
![]()
Precis, hade varit helt klart bästa alternativet men inte möjligt just nu. Eller ja, man kanske inte behöver ge barnen mat varje dag iofs...?En insikt jag helt delar med dig. Varje dag Panna är ju 44 optimalt. Sen att ha en duo med 44 och 47 skadar aldrig![]()
De får ju mat på dagis eller skola, jag menar de lär överlevaPrecis, hade varit helt klart bästa alternativet men inte möjligt just nu. Eller ja, man kanske inte behöver ge barnen mat varje dag iofs...?
Sån fin klocka du har!
Sån fin klocka du har!![]()
Men armbandet får du snart göra något åt.
233an är verkligen den ultimata Paneraien om man bara ska ha en..Det är med sorg i hjärtat jag börjar konstatera att jag troligtvis trivs bättre med 44mm som varje-dag-panna...Nån som är sugen på ett byte? 233 vore ju drömmen.
![]()
Efter att ha testat på senaste GTGn blev jag ännu mer övertygad.233an är verkligen den ultimata Paneraien om man bara ska ha en..![]()
KBKEfter att ha testat på senaste GTGn blev jag ännu mer övertygad.
Oh no. Men du har ju handleden för det, vad 17 är det som gör 233 mer speciell då?KBK
Men håller med om 47 mm kan bli lite klurigt när man har 233an.. Har använt 605an 1 gång sedan 233an inköpts. Vet inte hur framtiden ser ut för den![]()
Smaksak, jag tycker helt tvärt om. En bullig 44mm sitter klumpigare än en tunnare 47mm, i alla fall på mig.KBK
Men håller med om 47 mm kan bli lite klurigt när man har 233an.. Har använt 605an 1 gång sedan 233an inköpts. Vet inte hur framtiden ser ut för den![]()
Det var så jag tänkte att det borde vara, för folk med tillräckligt stora handleder.Smaksak, jag tycker helt tvärt om. En bullig 44mm sitter klumpigare än en tunnare 47mm, i alla fall på mig.
Alltså, 605an fantastisk! Magisk rentav ur flera aspekter... Och absolut, den sitter bra! Men känner mig mest bekväm med 44 och speciellt med 233ans kupade glas.. Provade en submersible nyligen på 47 och den kändes riktigt bra..Oh no. Men du har ju handleden för det, vad 17 är det som gör 233 mer speciell då?
Vet du hur bred din handled är rakt över? Ser ut att sitta fint den därPAM 422 i nya kläder47mm känns grymt efter en vecka på handleden!
![]()
Vet du hur bred din handled är rakt över? Ser ut att sitta fint den där![]()
Snyggt band!PAM 422 i nya kläder47mm känns grymt efter en vecka på handleden!
![]()
Bild?Sett på senare tid att folk kallar tavlor med ifyllda index för "cookie dial". Jag gillar det namnetVille bara säga det