• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stort tack igen, @Yoshiikee! Vill verkligen ge cred till en som vet hur man gör en nöjd och trygg. Det går som sagt fort när man har kul och ibland behöver man inte tänka så mycket. ;) Ledsen att det blev så kort om tid dock, får ses snart igen.

Spontana första intryck nu när vi landat hemma i soffa. Fan vad bra balans det är på den här! Helt annan mot min 1950 base och mina tidigare bettarini-case. Grym sweetspot i storlek kontra passform, smidighet kontra närvaro. Och så glaset på det. :hungry: Passar mig klart bättre än 47mm som enda panna. Riktigt bra början!
3DDF30C6-F7C1-4B41-9D8A-69FF05C59A70.jpeg

Nu börjar ju det lite om med straps jakten dock... :rolleyes: Hojta gärna om ni sitter på 24mm som ni vill bli av med.

Sen är den här duon inte helt fel... synd att den stora måste lämna. Hade gjort en ännu bättre trippel med en dressad Radiomir som tillskott istället. :cigar: Får bli en annan gång.
38DB1ADC-E3C4-495C-B561-5AC0F451E600.jpeg

Tillbaka
Topp