Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får nog lov att redan i förväg lämna W.O. Har legat på latsidan ganska länge nu vad gäller band.. Har förvisso 12-13 st till Bronzon, men har varit lat vad gäller 911:an där jag utöver de två OEM-banden bara har två till. 932:an är så pass ny att jag inte hunnit jobba på den.. Har två band på väg in, till 911 resp. 932, men behöver få in fler..Vi postar många klockbilder men jag tycker att det är dags för er missbrukare att dela med er bandsamlingarna.
Vem har Paneraitrådens:
a) största samling?
b) bästa samling?
c) mest udda samling?
Ping @azcii @Yoshiikee @Palenkovich @mårt (någon jag glömt?)
Du kan ju iofs vinna kategori b) och c) även om jag har en gissning om vem som tar hem c)Får nog lov att redan i förväg lämna W.O. Har legat på latsidan ganska länge nu vad gäller band.. Har förvisso 12-13 st till Bronzon, men har varit lat vad gäller 911:an där jag utöver de två OEM-banden bara har två till. 932:an är så pass ny att jag inte hunnit jobba på den.. Har två band på väg in, till 911 resp. 932, men behöver få in fler..
c) tar ju @mårt iaf med hästlängder... resten vet jag inte, måste analysera liteVi postar många klockbilder men jag tycker att det är dags för er missbrukare att dela med er bandsamlingarna.
Vem har Paneraitrådens:
a) största samling?
b) bästa samling?
c) mest udda samling?
Ville ju mest se er samling. Fram med finkameran och fota lite.c) tar ju @mårt iaf med hästlängder... resten vet jag inte, måste analysera lite
Fixar när jag är hemma. Har ju sålt massor av band på senare tid, bland annat mörkgröna gummit och dubbelvikta ljusa shakaroooni assot. Men även massa nytt som kommit in (och ytterligare 3 band som är på väg in nu)Ville ju mest se er samling. Fram med finkameran och fota lite.
Jag tror inte jag vinner något, men jag fotar om en stund.Vi postar många klockbilder men jag tycker att det är dags för er missbrukare att dela med er bandsamlingarna.
Vem har Paneraitrådens:
a) största samling?
b) bästa samling?
c) mest udda samling?
Förresten. Är det alla band eller typ bara 24/26mm? Är det bara de jag använder till Paneraiklockorna?Vi postar många klockbilder men jag tycker att det är dags för er missbrukare att dela med er bandsamlingarna.
Vem har Paneraitrådens:
a) största samling?
b) bästa samling?
c) mest udda samling?
Klart du tar c) ! Du vågar ju köra roliga färger och roliga material, till skillnad från oss andraJag tror inte jag vinner något, men jag fotar om en stund.
Tänkte väl främst på samlingen 24 mm och 26 mm bandFörresten. Är det alla band eller typ bara 24/26mm? Är det bara de jag använder till Paneraiklockorna?
Vi postar många klockbilder men jag tycker att det är dags för er missbrukare att dela med er bandsamlingarna.
Vem har Paneraitrådens:
a) största samling?
b) bästa samling?
c) mest udda samling?
Vi postar många klockbilder men jag tycker att det är dags för er missbrukare att dela med er bandsamlingarna.
Vem har Paneraitrådens:
a) största samling?
b) bästa samling?
c) mest udda samling?
Jag kan dela med mig av de straps jag hittat (vet att jag har en liten låda till nånstans med fler men hittar inte den)
Sen är det ytterligare 4 till som sitter på pannorna, och 3 som landar snart och 2 under tillverkning.
Bosphorus !Älskar det där gråa slitna canvasliknande till vänster! Vem tillverkar det?
Bosphorus !
Patina Grey tror jag bandet i fråga heter. Jag har motsvarande i olivgrönt och bruntTack!! Satans så mycket feta band som fanns på hemsidan haha!
Grattis!Oops. Fan vad fort det går när det är roligt...
Ibland lite för fort. Alla som vill köpa en 422 räck upp en hand.
Smal...efter att ha gjort om samma misstag varje gång jag sålt...och dumt nog skickat med banden med klockan!@MJ24 hur ser din bandlåda ut egentligen?
Smal...efter att ha gjort om samma misstag varje gång jag sålt...och dumt nog skickat med banden med klockan!
På tal om alla band.
Inte för jag är i närheten av era samlingar med mina 4 band men hur förvarar ni dom?
Känns som dom är värda ett bättre öde än ner slängda i en byrålåda
En bandlåda, från Amazon vill jag minnas.På tal om alla band.
Inte för jag är i närheten av era samlingar med mina 4 band men hur förvarar ni dom?
Känns som dom är värda ett bättre öde än ner slängda i en byrålåda