• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

2 straps färdigtillverkade och utskickade - längtar!
fullsizeoutput_1418.jpeg
IMG_8574.JPG

Vi postar många klockbilder men jag tycker att det är dags för er missbrukare att dela med er bandsamlingarna.
Vem har Paneraitrådens:
a) största samling?
b) bästa samling?
c) mest udda samling?

Ping @azcii @Yoshiikee @Palenkovich @mårt (någon jag glömt?)
Får nog lov att redan i förväg lämna W.O. Har legat på latsidan ganska länge nu vad gäller band.. Har förvisso 12-13 st till Bronzon, men har varit lat vad gäller 911:an där jag utöver de två OEM-banden bara har två till. 932:an är så pass ny att jag inte hunnit jobba på den.. Har två band på väg in, till 911 resp. 932, men behöver få in fler..

Får nog lov att redan i förväg lämna W.O. Har legat på latsidan ganska länge nu vad gäller band.. Har förvisso 12-13 st till Bronzon, men har varit lat vad gäller 911:an där jag utöver de två OEM-banden bara har två till. 932:an är så pass ny att jag inte hunnit jobba på den.. Har två band på väg in, till 911 resp. 932, men behöver få in fler..
Du kan ju iofs vinna kategori b) och c) även om jag har en gissning om vem som tar hem c) :)

Ville ju mest se er samling. Fram med finkameran och fota lite.
Fixar när jag är hemma. Har ju sålt massor av band på senare tid, bland annat mörkgröna gummit och dubbelvikta ljusa shakaroooni assot. Men även massa nytt som kommit in (och ytterligare 3 band som är på väg in nu)

• Like
Reactions: kmg
Vi postar många klockbilder men jag tycker att det är dags för er missbrukare att dela med er bandsamlingarna.
Vem har Paneraitrådens:
a) största samling?
b) bästa samling?
c) mest udda samling?

Jag kan dela med mig av de straps jag hittat (vet att jag har en liten låda till nånstans med fler men hittar inte den)
Sen är det ytterligare 4 till som sitter på pannorna, och 3 som landar snart och 2 under tillverkning.
fullsizeoutput_1423.jpeg

Senast ändrad:
Vem har Paneraitrådens:
a) största samling?
b) bästa samling?
c) mest udda samling?

IMG_0561.jpeg

Försökt få till en regnbåge typ. :) Här är mina 24mm. Jag har ju då en bandlåda som begränsar antalet band, så jag har kört en in, en ut ganska länge nu.

På tal om alla band.
Inte för jag är i närheten av era samlingar med mina 4 band men hur förvarar ni dom?
Känns som dom är värda ett bättre öde än ner slängda i en byrålåda :)

Smal...efter att ha gjort om samma misstag varje gång jag sålt...och dumt nog skickat med banden med klockan!:(

Känner med dig :(

På tal om alla band.
Inte för jag är i närheten av era samlingar med mina 4 band men hur förvarar ni dom?
Känns som dom är värda ett bättre öde än ner slängda i en byrålåda :)

Har en canvasrulle för alla band & verktyg. Funkar svinbra, annars en cigrarrlåda? :)

Tillbaka
Topp