OEM läder kanskeGrymma bilder! Den första bilden får en att påminna om en gammaldags scuba-diving helmet, riktigt fränt. Vilket gummi kör du med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OEM läder kanskeGrymma bilder! Den första bilden får en att påminna om en gammaldags scuba-diving helmet, riktigt fränt. Vilket gummi kör du med?
Tack! Kör OEM, både det klassiska svarta och flat vent i olivgrön..Grymma bilder! Vilket gummi kör du med?
OEM läder kanske
Tack! Kör OEM, både det klassiska svarta och flat vent i olivgrön..
Hittade ingen nyare bild, så det får bli en från i fjol.
Haha, allt snack om band de senaste sidorna har fått mig köpsugen igen..!Ska plocka in ett gummi till 372 men är lite i valet/kvalet.. får se hur det blir, kanske blir en Sundström annars och plocka in bägge ;-)
Haha, allt snack om band de senaste sidorna har fått mig köpsugen igen..!
Hej
Efter 1 års tjuvläsande i tråden så köpte jag min första pam i måndags utav
Två pannor blir nog inte mer olika än de där. Och folk säger att alla pannor ser likadana ut. Pyttsan säger jag!Foto på dubbelt blått från tidigare idag; 671 & 932.
Första pannan, en 1392! Mycket fin och väldigt annorlunda från de märken jag ägt tidigare! Frågan är om i framtiden testa en större och utan subsekund Här är 42mm på min 17cm+ handled.
F*n va bra den klocka är!Sorry för dålig skärpa
47mm är perfa
Fin mycket fin tycker 42 mm sitter perfekt, min på länk hälsar.Första pannan, en 1392! Mycket fin och väldigt annorlunda från de märken jag ägt tidigare! Frågan är om i framtiden testa en större och utan subsekund Här är 42mm på min 17cm+ handled.
You're in the wrong thread.. We all prefer Rolex herefor me one of the most appealing brands
Vilken av de tycker du bärs störst rent visuellt ?Foto på dubbelt blått från tidigare idag; 671 & 932.
You're in the wrong thread.. We all prefer Rolex here
Snygg! Får en att vilja shoppa. Referens på din panna?
Man kan tro/tycka att det borde vara Bronzon. Skulle dock säga 932:an.. Mycket är nog att tavlan är hyfsat mycket större.Vilken av de tycker du bärs störst rent visuellt ?
Precis min tanke med. Tyckte min 736 bara större än bronzon också rent visuelltMan kan tro/tycka att det borde vara Bronzon. Skulle dock säga 932:an.. Mycket är nog att tavlan är hyfsat mycket större.
Första pannan, en 1392! Mycket fin och väldigt annorlunda från de märken jag ägt tidigare! Frågan är om i framtiden testa en större och utan subsekund Här är 42mm på min 17cm+ handled.
Snyggt! OEM-strap?Mycket utlandsjobb denna period och därav svårt att vara aktiv i tråden. Men här kommer 111 från frukosten på hotellet.
Ja helt okF*n va bra den klocka är!
Fin mycket fin tycker 42 mm sitter perfekt, min på länk hälsar.