• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

785 är nice men som sagt $$$
Vet att du varit inne på en 360 men den kostar också multum.
Sen beror allt på vilken budget du har såklart, men jag hade tittat på en 004 el liknande PVD med tritium , de kan du hitta allt mellan 75-100 typ (beroende på skick och dina kriterier).
Skärmavbild 2018-11-05 kl. 15.58.53.png

Sen kanske den krockar lite med din 416..Finns även Pam9a/b men de verkar kosta lite mer. Finns fler varianter med/utan tritium i olika prisklasser.
Skulle kört antingen PVD spåret eller gått mot nåt vitt / sub som alternativ, eller tom en chrono.
Min budget suger, men egentligen är det ju en 360 jag ska ha. :D

Eller en 383?
PAM0383_04.jpg

Ooooh, eller en FER00033 :D
fer00033_1278067053.jpg

Hihi. Helt omöjlig att få tag på dock.

På tal om pengar... visst såg jag någon rabattkod till Mays Berlin för ett tag sedan?

Fan vill slå ett slag för Sword Watch Straps. Beställde ett band idag med samma mått som mitt canvas från AW, skrev på insta ett par timmar senare för att kolla att allt gått som det skulle för jag hade strul med PayPal från SJ tåget. Då ville han kontrollera att jag valt rätt storlek för han tyckte det lät kort, lite snackandes senare och vi hade korrigerat det. Jäkla bra service!

Nu kommer jag vara nöjd redan innan jag fått bandet

Fan vill slå ett slag för Sword Watch Straps. Beställde ett band idag med samma mått som mitt canvas från AW, skrev på insta ett par timmar senare för att kolla att allt gått som det skulle för jag hade strul med PayPal från SJ tåget. Då ville han kontrollera att jag valt rätt storlek för han tyckte det lät kort, lite snackandes senare och vi hade korrigerat det. Jäkla bra service!

Nu kommer jag vara nöjd redan innan jag fått bandet

Fick du rabatt också?

Tillbaka
Topp