• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

20181108_192836~2.jpg

Gör premiär som Panna-ägare.
Tjusigt

Någon som har testat 40mm pannorna? Är sugen på att spara ihop till en men undrar om man ska våga sig på en 42 eller 44mm?

Någon som har testat 40mm pannorna? Är sugen på att spara ihop till en men undrar om man ska våga sig på en 42 eller 44mm?
Jag har testat. De är tjocka och obekväma tycker jag. 42mm, ex 1392, är ett mycket bättre val, men by all means prova 44 I alla fall.

Jag har testat. De är tjocka och obekväma tycker jag. 42mm, ex 1392, är ett mycket bättre val, men by all means prova 44 I alla fall.
Har du bild på den? Ska försöka sätta mig in i referensdjungeln och försöka åka till ad för att känna och klämma på lite olika

Precis fått bekräftat av @Ernesto att Krons Ur har ett Paneraievent den 22a November kl 17-19 - save the date!
Detta är något som ni absolut inte bör missa!

Edit: Det kommer (som det verkar) även finnas en pjäs på plats som de flesta av oss aldrig kommer att få se igen!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp