larsbeg
Silver
Tjusigt![]()
Gör premiär som Panna-ägare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjusigt![]()
Bra början. Gratulerar!![]()
![]()
Excellent! Stort grattis!![]()
Jag har testat. De är tjocka och obekväma tycker jag. 42mm, ex 1392, är ett mycket bättre val, men by all means prova 44 I alla fall.Någon som har testat 40mm pannorna? Är sugen på att spara ihop till en men undrar om man ska våga sig på en 42 eller 44mm?
![]()
![]()
Har du bild på den? Ska försöka sätta mig in i referensdjungeln och försöka åka till ad för att känna och klämma på lite olikaJag har testat. De är tjocka och obekväma tycker jag. 42mm, ex 1392, är ett mycket bättre val, men by all means prova 44 I alla fall.
Precis fått bekräftat av @Ernesto att Krons Ur har ett Paneraievent den 22a November kl 17-19 - save the date!
Detta är något som ni absolut inte bör missa!
Gggggggggggggrattis och välkommen!![]()
![]()
Skicka ett PM med saker du vill att jag lägger tillPå vilket sätt vill du att vi ska bidra? Jag har lite på lager.
Asbra för övrigt.![]()
Jag kan hjälpa till med websäkerhet, upptid och performanceVi kan nog köra allt från netlify skulle jag tro. Jag jobbar som webbutvecklare ifall det behövs hjälp!
Jag har testat Radiomir 40 mm. Skönare klocka har jag aldrig burit, men de är tunnare de med zenithverken i.Någon som har testat 40mm pannorna? Är sugen på att spara ihop till en men undrar om man ska våga sig på en 42 eller 44mm?
You've got my axe.Jag kan hjälpa till med websäkerhet, upptid och performance![]()
1392?Har du bild på den? Ska försöka sätta mig in i referensdjungeln och försöka åka till ad för att känna och klämma på lite olika
Fy satan så vacker..1392?
Hepp:
![]()
Hoppas det kommer fler, en annan är bortrest den dagen![]()
Första Paneraien är säkrad.
Framtriggad(framtvingad) av KS-bästa tråd
Pam01005
Tack för inspo!
![]()
![]()
Tack!Grattis, ingen dålig första panna!![]()
Grymt! Grattis!!Första Paneraien är säkrad.
Pam01005
Tack för inspo!
![]()
![]()
Schyrre. Grattis!Första Paneraien är säkrad.
Pam01005
Tack för inspo!
![]()
![]()
Tack!Grymt! Grattis!!
Schyrre. Grattis!![]()