Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hejsanhoppsan. Jag tänker beställa ett band från Swordwatchstraps, men hittar ingen mailadress. Jag kanske är dum, men hjälp?![]()
Står 4-6 veckor på deras hemsida..Någon som har koll på hur lång leveranstid man kan förvänta sig av mays Berlin?
Har väntat i två veckor på ett Mare nu
Tog 5 veckor för mig.Någon som har koll på hur lång leveranstid man kan förvänta sig av mays Berlin?
Har väntat i två veckor på ett Mare nu
God morgon, jag lyckades inte heller på hemsidan så jag skrev på facebookchatten vilket funkade kanon. Svarade inom en minut och fick hjälp med mina frågor o funderingar. Fick rabatt o utlovad leverans på ca 15 dagar ink frakt. Beställde tre bandHejsanhoppsan. Jag tänker beställa ett band från Swordwatchstraps, men hittar ingen mailadress. Jag kanske är dum, men hjälp?![]()
Haha ja jag tror också det om man ska bedöma endast hur klockan ser ut. Känns kul att ha något svart också dock för ev. matchning med skor / bälte osv. Kanske helt enkelt får bli svart PV så småningom så har man komplett samling med logostämplade Paneraiband. För visst är det de som finns i nuläget? Eller finns det fler än dubbelvikt asso, PV brunt och PV svart?
Ett tips - testa annat (icke-OEM) spänne om du skulle behöva ett hål mellan två hål.Kom till insikten att OEM banden i standard size inte lirar med min handled.![]()
Ett tips - testa annat (icke-OEM) spänne om du skulle behöva ett hål mellan två hål.
Håller med, men det är inte enkelt heller met matchningen ibland.
Bör vara dom ja, det dubbelvikta assot är trevligt. Särskilt när det är inburet. Tror det finns ett ljusare som passar perfekt för 372/422.
Kom till insikten att OEM banden i standard size inte lirar med min handled.
Så blir nog AM band för min del framåt. Lite mer variation iallafall.
Ett brunt asso é nice, är sen gammalt.![]()
Pam 510
Uppdragen och redo.
Lite sugen på nytt band men vet inte riktigt vad, har gummi, grönt canvas och svarta lädret som sitter på. Kanske asso?
Ska man köra oem eller fins det något annat roligt i den här djungel av straps tillverkare? Man blir inte klok av allt letande och alla tillverkare som finns.Ett brunt asso é nice, är sen gammalt.
Om du kan tänka dig att lägga pengarna som OEM kostar, så rekommenderar jag dig istället till Mays Berlin.Ska man köra oem eller fins det något annat roligt i den här djungel av straps tillverkare? Man blir inte klok av allt letande och alla tillverkare som finns.
Ah perfekt tack för tipset! Ska gå in och kolla lite, tycker det är sjukt svårt att föreställa mig banden på klockan / nyans på bild!Om du kan tänka dig att lägga pengarna som OEM kostar, så rekommenderar jag dig istället till Mays Berlin.
Ah perfekt tack för tipset! Ska gå in och kolla lite, tycker det är sjukt svårt att föreställa mig banden på klockan / nyans på bild!
Gjordet det, och bara för att göra det jobbigare gick jag in och kollade på swordwatchstrap och MJ leather.Checka instagramkonton kopplade till de olika tillverkarna, brukar finnas mycket exempelbilder för inspiration! Men ja, det är sjukt svårt att bestämma sig!![]()
Gjordet det, och bara för att göra det jobbigare gick jag in och kollade på swordwatchstrap och MJ leather.
Nu kom jag på varför jag inte beställt tidigare![]()
Bild funnen på Facebook.
![]()
Helvete.
Tur att de fortsätter med en jäkla massa blått. Jag gillar inte blåa klockor då då blir det lättare för mig.Lite gott och blandat som presenterades på P-Day tidigare idag. Ursäkta kvalitén.. Screenhots från ett klipp i 360p
Go lördagkväll på er Ristis!!
![]()
Ser ut som du har dressklocka på dig.Nästa gång måste man nog prova 47mm
![]()
Jaförfan. Sicket fusk, sådana där handleder vill man ju ha.Nästa gång måste man nog prova 47mm
![]()