• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hejsanhoppsan. Jag tänker beställa ett band från Swordwatchstraps, men hittar ingen mailadress. Jag kanske är dum, men hjälp? :D
God morgon, jag lyckades inte heller på hemsidan så jag skrev på facebookchatten vilket funkade kanon. Svarade inom en minut och fick hjälp med mina frågor o funderingar. Fick rabatt o utlovad leverans på ca 15 dagar ink frakt. Beställde tre band

Mornin' Risti!

08EEDB52-8E77-403A-9635-9A7908655D86.jpeg

PS. Kan inte få nog av denna underbara, av det domeade glaset delvis förvrängda Fiddy-tavla!! :heart::)

Senast ändrad:
Haha ja jag tror också det om man ska bedöma endast hur klockan ser ut. Känns kul att ha något svart också dock för ev. matchning med skor / bälte osv. Kanske helt enkelt får bli svart PV så småningom så har man komplett samling med logostämplade Paneraiband. För visst är det de som finns i nuläget? Eller finns det fler än dubbelvikt asso, PV brunt och PV svart?

Håller med, men det är inte enkelt heller met matchningen ibland.

Bör vara dom ja, det dubbelvikta assot är trevligt. Särskilt när det är inburet. Tror det finns ett ljusare som passar perfekt för 372/422.

Kom till insikten att OEM banden i standard size inte lirar med min handled. :(
Så blir nog AM band för min del framåt. Lite mer variation iallafall.

Håller med, men det är inte enkelt heller met matchningen ibland.

Bör vara dom ja, det dubbelvikta assot är trevligt. Särskilt när det är inburet. Tror det finns ett ljusare som passar perfekt för 372/422.

Kom till insikten att OEM banden i standard size inte lirar med min handled. :(
Så blir nog AM band för min del framåt. Lite mer variation iallafall.

Haha nej verkligen inte!
Så det finns ytterligare ett, dvs tot 4st? Är det det som @MaziK hade på sin blåa på nån bild här om dagen?

Segt med storleken, de funkar bra för mig så har nog tur med handleden. Återkom när du provat @azcii tips, vore bra att veta om man har nåt band som ligger lite mitt i mellan som de ju kan göra.

Checka instagramkonton kopplade till de olika tillverkarna, brukar finnas mycket exempelbilder för inspiration! Men ja, det är sjukt svårt att bestämma sig! :D
Gjordet det, och bara för att göra det jobbigare gick jag in och kollade på swordwatchstrap och MJ leather.
Nu kom jag på varför jag inte beställt tidigare :hilarious:

Tillbaka
Topp