Tack för välkommandet!
Funkar ju bra under skjortmanschetten också
Funkar ju bra under skjortmanschetten också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen.Vad sägs om dubbelvikt, som bilringarna
![]()
Asså de där blåa tavlorna får mig att vilja ha en radiomir... och det är ett bra betyg!
TidsfördrivVem kan gissa vad detta är?
![]()
Magiskt, grym kombo !Vad sägs om dubbelvikt, som bilringarna
Bandet är inte så brunt live. Andra bilden ger en mer korrekt färg
![]()
![]()
Tidsfördriv![]()
Verkar vara ett schysst event! Kineserna ska ju jämt smälla till med pompa och ståt när det vankas festLite gott och blandat som presenterades på P-Day tidigare idag.
Ursäkta kvalitén.. Screenhots från ett klipp i 360p
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vi kör en liten ref-quizGissa ref!
![]()
Mm, borde vara enda alternativen.. Glaset på 232 är plattare än så där..Det är nog lite för uppenbart med 232, bör vara 294 el 21
You are correctDet är nog lite för uppenbart med 232, bör vara 294 el 21
För övrigt är PAM021 på min topp tre-fem på all time grails..Det är nog lite för uppenbart med 232, bör vara 294 el 21
Klipper du en 021 så klipper jag en 3646 Type-C ?För övrigt är PAM021 på min topp tre-fem på all time grails..
Kan leva med det..Klipper du en 021 så klipper jag en 3646 Type-C ?
![]()
För övrigt är PAM021 på min topp tre-fem på all time grails..
Mm.. Caset... Platinum... Rolex 618...Det förstår jag, den är en grail no doubt
![]()
![]()
Visst är det så! Denna tråd och alla glada, kunniga, trevliga människor som förgyller den har gjort mycket för Panerai-intresset i vår del av världen.Första Paneraien är säkrad.
Framtriggad(framtvingad) av KS-bästa tråd
Pam01005
Tack för inspo!
![]()
![]()
Korrekt! Trevlig helgVisst är det så! Denna tråd och alla glada, kunniga, trevliga människor som förgyller den har gjort mycket för Panerai-intresset i vår del av världen.
Hejsanhoppsan. Jag tänker beställa ett band från Swordwatchstraps, men hittar ingen mailadress. Jag kanske är dum, men hjälp?Beställt två band därifrån, Fick även in strapsen från swordstraps idag. Det är första gången jag beställer härifrån, ska bli intressant att jmf sword med bosphorus om ett... Jag är supernöjd med mitt Regia band, det är #1 på 911an. Hög kvalite, mjukt och följsamt, sitter som en smäck på handleden (har inte hunnit testa Egiziano strapet fullt ut än) .
Om du väljer att beställa därifrån, glöm inte att maila innan beställningen och hänvisa till rabatten som Paneristi Sweden har:
Vid köp av ett strap a´ 119$ + frakt 15$ får du 9$ rabatt = 125$ (134$)
Vid köp av två straps a´ 119$ + frakt 15$ får du 18$ rabatt = 235$ (253$)