Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag ska också....![]()
Köpes? Var? Kostar?
En liten morgontrailer, Paneristi Sweden style!
Edit: Jag har reggat ett Paneristi Sweden Youtube konto dit jag flyttat över filmen, detaljer återfinns i Instagramtråden.
Jag ville även få in fler personer i credits men det är låst till ett visst antal titlar tyvärr
Asså subsekund är ju fint också... nej, inte börja tänka på nytt redanJag har också en lite brun tavla
![]()
Det som gör att jag inte kan tröttna på den är ju hur man får följa klockan under veckan.. Jag skruvar upp min strax innan innebandyn varje söndag.. Vill man bli lite nykär igen så byter jag canvas baraDet här låter kanske lite nonchalant men den här är liksom vardagstrist på ett bra sätt.
Just att jag inte går runt och är helt nykär gör mig lite orolig men samtidigt precis vad jag var ute efter. En panna som funkar varje dag.
Perfekt storlek, håller hela veckan, alla nödvändiga komplikationer, inget bling bara stabilt och bra.
![]()
233.
Mhm... Platsbrist. Ska snart flytta.Det är lite av en gåta för mig att du inte köpt in dessa än![]()
Haha, helt sjukt bra!!!En liten morgontrailer, Paneristi Sweden style!
Edit: Jag har reggat ett Paneristi Sweden Youtube konto dit jag flyttat över filmen, detaljer återfinns i Instagramtråden.
Jag ville även få in fler personer i credits men det är låst till ett visst antal titlar tyvärr
Det här låter kanske lite nonchalant men den här är liksom vardagstrist på ett bra sätt.
Just att jag inte går runt och är helt nykär gör mig lite orolig men samtidigt precis vad jag var ute efter. En panna som funkar varje dag.
Perfekt storlek, håller hela veckan, alla nödvändiga komplikationer, inget bling bara stabilt och bra.
![]()
233.
1392 och 722 är samma klockaskillnaden är att 722 kommer på länk. Ja det är snurrigt värre haha!
Tycker det blev braNytt strap! Mycket nöjd även om det inte riktigt matchar något på klockan. Gillar kontrasten mot bruna index
![]()
![]()
![]()
Hur ska man göra om man vill få ett grepp om hur Panerais sortiment och modeller egentligen hänger ihop? KÄnns som om det bara är en massa siffror hit å dit.![]()
Hur ska man göra om man vill få ett grepp om hur Panerais sortiment och modeller egentligen hänger ihop? KÄnns som om det bara är en massa siffror hit å dit.![]()
Min TV är sönder. Samsung vill att jag fotograferar någon testbild på TV:n i dagsljus. Jag jobbar på dagarna. Kan jag anlita dig?Nytt strap! Mycket nöjd även om det inte riktigt matchar något på klockan. Gillar kontrasten mot bruna index
![]()
![]()
![]()
Jag menar. Snygg kombo!Nytt strap! Mycket nöjd även om det inte riktigt matchar något på klockan. Gillar kontrasten mot bruna index
![]()
![]()
![]()
Hahahah du får nya bilder imorgonMin TV är sönder. Samsung vill att jag fotograferar någon testbild på TV:n i dagsljus. Jag jobbar på dagarna. Kan jag anlita dig?
*duckar*
Tack.
Det var tyvärr en del bilder som gått ur tiden i lathunden men den gav en del i alla fall. Själv är jag en sucker för det enkla och rena, så jag förstår inte varför en i grunden så ren och fin tavla som paneraien ska förses med onödigheter som datum och komplikationer. Och hur ofta behöver man egentligen en sekundvisare?![]()
Vi är flera härinne som är helt på din linje, det är traditionellt sett bland 'ristis så att man gillar s.k. base mest. 372 is the shit.Tack.
Det var tyvärr en del bilder som gått ur tiden i lathunden men den gav en del i alla fall. Själv är jag en sucker för det enkla och rena, så jag förstår inte varför en i grunden så ren och fin tavla som paneraien ska förses med onödigheter som datum och komplikationer. Och hur ofta behöver man egentligen en sekundvisare?![]()
Under 40k om man lyckas övertyga @kmg dessutom.Några tips att titta på - PAM 000 (44mm), PAM 390 (44mm), PAM 372 (47mm), PAM 605 (47mm) om du vill ha rena tavlor utan några komplikationer. Prisklass från 40-100k
Snyggt gjort!En liten morgontrailer, Paneristi Sweden style!
Överväg 47mm - 232, 720. De är inte så stora som man skulle kunna tro.Hej alla monsterdiggare. Vad säger ni om PAM210? Är sugen på 45mm Radiomir, lug wires, base och sandwich.. ser ni några solklara alternativ?