Hmmm... den där kanske man skulle PVD:aPerfekt tajming. 416 på Mare.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmmm... den där kanske man skulle PVD:aPerfekt tajming. 416 på Mare.
![]()
Btw, eftersom verket i en Zero är ett lätt modifierat standardverk (och att aftermarket-packningar går att få tag på enkelt) så borde ju då ganska många urmakare kunna serva den där. Så, en PVD:ad Zero är nog den bästa idén om man vill modda. Men, om man tänker sig att man vill ha en PVD:ad Panerai med ett inhouse-verk så skiter man troligen hårt i det blå skåpet. Här är en fin annars.
Grym! Är det där en 233 med blå tavla?
Grym! Är det där en 233 med blå tavla?
Den är magisk!!Stämmer, en 233 dot med blå tavla - PAM290 Sotheby's SE - bara 1 ex!
Boom! Vilken första panna! GrattisÄntligen är man med i gängetsjukt nöjd med denna
![]()
Grym! Ref?Äntligen är man med i gängetsjukt nöjd med denna
![]()
Äntligen är man med i gängetsjukt nöjd med denna
![]()
390Grym! Ref?
TackarBra köp, välkommen!![]()
Äntligen är man med i gängetsjukt nöjd med denna
![]()
Snyggt!! Fett tungt att begå debut med 390!Äntligen är man med i gängetsjukt nöjd med denna
![]()
Gubben, sluta lalla nu och köp dig en 1392........lurkar i tråden som vanligt o önskar jag också hade en Panerai men varför är de så STOOORA?
Feeeeeeeeeeeeck!@mårt
Dags att plocka in en Ferrari igen ;-)
Panerai Ferrari Chronograph PVD
https://www.nymansur.com/sortiment/pre-owned/pre-owned/fer00038/panerai-ferrari-chronograph-pvd
Panerai Ferrari California Chronograph
https://www.nymansur.com/sortiment/...r00030/panerai-ferrari-california-chronograph
Jag ska ta tag i suget efter nyår.....har provat följande senaste veckorna pam0048, pam0070, pam0119, pam1048, pam682.Gubben, sluta lalla nu och köp dig en 1392...
Mm, 682 är faktiskt ett riktigt bra alternativ för dig också!Jag ska ta tag i suget efter nyår.....har provat följande senaste veckorna pam0048, pam0070, pam0119, pam1048, pam682.
Den satt smutt faktiskt.Mm, 682 är faktiskt ett riktigt bra alternativ för dig också!
Prova 1392 med.Den satt smutt faktiskt.
722 på länk... Precis lagom........lurkar i tråden som vanligt o önskar jag också hade en Panerai men varför är de så STOOORA?
Nice!
Snyggt!722 på länk... Precis lagom...
![]()