Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kan också vara marknadsavdelningen som klantat sig och det är egentligen endast en klocka.Ser riktigt schyssta ut. Inget någon dödlig lär få tag på dock De två sista bilderna, sjukt lika men bara flyttat på Marina Militare texten? Kanske olika storlek också eller varför gör man annars två så lika klockor på en gång kan man ju fråga sig
Det kan också vara marknadsavdelningen som klantat sig och det är egentligen endast en klocka.
Diggade Mike Horn edition riktigt mycket! Clean och lagom udda. Synd att man aldrig kommer få tag på nån, men ändå.
De är verkligen kassa, typ som att se till att hela ”Submersible” får plats på samma rad på första bilden också.Det kan också vara marknadsavdelningen som klantat sig och det är egentligen endast en klocka.
Haha ja visst är det pinsamt - Roliga är ju att det inte någon dussinprodukt man säljer heller utan rätt dyra varor - Då förväntar man sig helt klart att marknadsavdelningen har koll på sitt shitDe är verkligen kassa, typ som att se till att hela ”Submersible” får plats på samma rad på första bilden också.
Precis. Hade köpt det om det var klass 4b som redovisade årets julkalender försäljning... i detta fall handlar det ju om högexklusiva produkter där utrymmet för slarvfel är minimal i produkten. Borde vara samma bild utåt.Haha ja visst är det pinsamt - Roliga är ju att det inte någon dussinprodukt man säljer heller utan rätt dyra varor - Då förväntar man sig helt klart att marknadsavdelningen har koll på sitt shit
Det kan också vara marknadsavdelningen som klantat sig och det är egentligen endast en klocka.
Haha, få tag på blir nog inte så svårt.. Punga ut det de vill ha för klockorna blir nog det svåraDiggade Mike Horn edition riktigt mycket! Clean och lagom udda. Synd att man aldrig kommer få tag på nån, men ändå.
Det är frågan.. De är ju så extremt få..Haha, få tag på blir nog inte så svårt.. Punga ut det de vill ha för klockorna blir nog det svåra
Beror helt på var de landar i pris.. Med så få ex och en upplevelse på köpet så tror jag de kommer ligga rätt jävla dyrt.. Men om någon har pengarna färdiga kan jag kolla med min BoutiqueDet är frågan.. De är ju så extremt få..
Lär bli rätt grymma upplevelser man får med köpet av varje pjäs också, riktiga äventyr..
Tänk om det finns TVÅ på KS som vill ha.. Då får jag kolla med min ocksåBeror helt på var de landar i pris.. Med så få ex och en upplevelse på köpet så tror jag de kommer ligga rätt jävla dyrt.. Men om någon har pengarna färdiga kan jag kolla med min Boutique
Hej alla monsterdiggare. Vad säger ni om PAM210? Är sugen på 45mm Radiomir, lug wires, base och sandwich.. ser ni några solklara alternativ?
Lite Breitling-stuk på första vridringen.
Älskar när man får updates av tillverkaren om just sin beställning. De som gör det där lilla extra.
Ready for shipping.
”The Olivia” från Emre Leatherworks.
Coolt. Var är Emre baserad? (Ser ut att ha okej väder, för övrigt)Älskar när man får updates av tillverkaren om just sin beställning. De som gör det där lilla extra.
Ready for shipping.
På namnet låter det som TurkietCoolt. Var är Emre baserad? (Ser ut att ha okej väder, för övrigt)
Coolt. Var är Emre baserad? (Ser ut att ha okej väder, för övrigt)
Stämmer bra, Turkiet.På namnet låter det som Turkiet
Haha riktigt shysst!Matchar väggen idag med ett nytt canvas.
Haha riktigt shysst!
Jag behöver skaffa lite roliga band till min 372a..
Har du eller någon av er andra nå bra tips på ställe att beställa ifrån?
Om man ska ha original grejer är det panerais hemsida som gäller?
Sugen på ett nytt kalvläder och en gummi också...
Om någon mot förmodan sitter på överflöd av straps passande en 372a så har jag swish redo
Stort tack för magiskt bra info!Tackar!
Well, straps är en djungel ( )
Du kan köpa direkt från Panerais hemsida, eller via Krons Ur eller Nymans. Båda finns i Stockholm. Chrono24 har också från andra handlare, eller via rolexforums eller paneristi forumet. Där säljer folk också. (bra att tänka på var de finns i världen med tanke på skatt, moms osv)
Personligen gillar jag @MickeJ's band. Har köpt otaliga band från under flera år, aldrig varit besviken.
OEM eller icke-OEM är en bra fråga. Vissa band som Ponte Vecchio eller Asso är svåra att köpa från nån annan än Panerai med den känslan. Och sen är det upp till hur de sitter på dig. Dvs längd och tjocklek. För andra passar de perfekt. Och för andra gör de inte det. Så det är upp till dig.
För gummi är det OEM gummit eller OEM "accordion" gummit som körs, båda har sina fördelar och nackdelar.
RubberB har också gummi.
När det gäller läder så har du t.ex Bosphorus, Mays-berlin eller Swordstraps som är omtyckta av många, och de kan göra det mesta på beställning. T.ex mer taper 26/22 eller 26/24 osv. eller en specifk längd på banden, olika typer av läder, färger spännen (GPF spänne, Pre-v spänne etc..). I olika priser såklart.
Stort tack för magiskt bra info!
Blir till att grotta ned sig i detta efter jobbet
Älskar när man får updates av tillverkaren om just sin beställning. De som gör det där lilla extra.
Ready for shipping.
Har dom hemma, ligger mest och dammar.Köpes? Var? Kostar?