Jag kan tyvärr inte pga jobbHur många härifrån planerar att komma på cocktailen 22 nov på Krons?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kan tyvärr inte pga jobbHur många härifrån planerar att komma på cocktailen 22 nov på Krons?
Säg upp dig. Det enda rimliga.Jag kan tyvärr inte pga jobb
Jag kommer!Hur många härifrån planerar att komma på cocktailen 22 nov på Krons?
Hur många härifrån planerar att komma på cocktailen 22 nov på Krons?
För lång uppsägningstid tyvärr...Säg upp dig. Det enda rimliga.
Har inte märkt någon krympning än så länge.Bandet ser ju onekligen imponerande bra ut efter diverse spabehandlingar!Det är ju lite förlåtande med wirelugs om bandet skulle krympa lite på bredden, har du nån uppfattning om det hållt sig gällande detta? Blir kul att följa oavsett, gött med någon som kör på så kanske man själv vågar till slut
![]()
Typ 2 timmar så har den känts torr, den brukar torka över natten och då är den snus torr.Hur lång tid tar det för det att torka?
Tråkigt nog kommer jag inte loss.Hur många härifrån planerar att komma på cocktailen 22 nov på Krons?
Njaa.Hörni, 26mm band mellan 24mm horn, vad tycker vi om det?
416, Wotancraft Decima Mas 3, tillverkas ej längre.
![]()
![]()
![]()
Snyggt! Är denna adressen den slutgiltiga eller det den som används in the making?
Det hade varit något.Ny i samlingen?![]()
Okej. Jag hör dig och de andra som inte vågar säga något.
Coolt! Den här ska jag trava mig igenom.....
Inte fult men ingen fullpott heller.. ger det 6/10Hörni, 26mm band mellan 24mm horn, vad tycker vi om det?
416, Wotancraft Decima Mas 3, tillverkas ej längre.
![]()
![]()
![]()
Inte fult men ingen fullpott heller.. ger det 6/10
Mer info om denna? Galet fin.958 Ginza
![]()
Boutique edition, 100 tillverkade, ligger inte ute på Panerais hemsida än, släppt när de nyöppnade Ginzabutiken i Tokyo efter renovering när de firade 10-årsjubileum (@yonsson, stämmer det?), och det är ju en 723 fast med blå sunburst-tavla.Mer info om denna? Galet fin.
Ingen aning.Boutique edition, 100 tillverkade, ligger inte ute på Panerais hemsida än, släppt när de nyöppnade Ginzabutiken i Tokyo efter renovering när de firade 10-årsjubileum (@yonsson, stämmer det?), och det är ju en 723 fast med blå sunburst-tavla.
Trodde du var expert på Asien och Panerai.Ingen aning.
Två alldeles för stora områden att kunna bli expert på.Trodde du var expert på Asien och Panerai.![]()
Dock är det så, att om jag tycker njaa, så brukar majoritet hyllaOkej. Jag hör dig och de andra som inte vågar säga något.Tack. Har bytt till annat band.
Ni har alltid era event på torsdagar vilket är den enda dagen på veckan då jag verkligen inte kan.. Hade dock velat komma!Hur många härifrån planerar att komma på cocktailen 22 nov på Krons?
44mm, åker in på för stora graal-listan. Fan.Boutique edition, 100 tillverkade, ligger inte ute på Panerais hemsida än, släppt när de nyöppnade Ginzabutiken i Tokyo efter renovering när de firade 10-årsjubileum (@yonsson, stämmer det?), och det är ju en 723 fast med blå sunburst-tavla.
Neee. 44 är inte för stort... Inte för dig..44mm, åker in på för stora graal-listan. Fan.
Haha med dina armar kan du köra 47 till och med. Handledsomkrets är överskattat44mm, åker in på för stora graal-listan. Fan.