Nån gång kanske man har möjlighet att ta sig till en gtg, så man får spana in den.![]()
Det tycker jag definitivt! Träffa grymma människor, klämma på smaskiga pannor och lite krubb+bira på det, det är en happening utan tvekan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nån gång kanske man har möjlighet att ta sig till en gtg, så man får spana in den.![]()
Riktigt riktigt bra!Strejkerna i Paris försenade leveransen i fredags. Nu är den äntligen framme - fiddy!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt riktigt bra!
Min 605 hälsar att han är lite sotis![]()
Glaset i kombination med sandwich 3,6,9,12 (samt deras position) och guldvisarna gör den till en magisk panna
![]()
![]()
![]()
Du har inte sett min 47mm .....Tack Johan, det är den överlägset snyggaste 47an jag sett iaf. Den har en aura kring sig som få andra pannor kan mäta sig med, IMO.
Stort grattis!! I min bok roligare än den du gick bet på!! Liiiite avis![]()
Du har inte sett min 47mm .....
![]()
BAM! Fan vad fin den är, stort grattis!!Strejkerna i Paris försenade leveransen i fredags. Nu är den äntligen framme - fiddy!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den där tavlan är ju magisk! Mycket fin, grattis!
Du är man, du med. Vi borde ha 1305 kompis47mm
Ser bra ut!Fick precis meddelande från Swordstraps att banden är klara o skickas imorgon!
Hoppas de känns lika bra som de ser ut på bild. och att frakten går fort!!
![]()
Trevligt med nytt in! Stort grattis kompis - Dela med dig av lite intryck!
Vilken rolig dag med alla paketöppningar! Stort grattis
Det var snabba ryck. Jag tycker det blev skitbra.
Det ska inte vara tuber till Radiomir.Någon god herre som sitter på tuber till Panerai Radiomir? Skulle behöva en.
Är 372 den billigaste 47mm-pannan som finns att få tag på begagnad?
Nja, några tusingar mindre för 372..372 eller 422 ligger ungefär i samma pris begagnat.![]()
Grattis gubben, på tiden att en blev två!
Nä, då ska vi ha varsin 1389
![]()
Strejkerna i Paris försenade leveransen i fredags. Nu är den äntligen framme - fiddy!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TackarDet var snabba ryck. Jag tycker det blev skitbra.
Den där tavlan är ju magisk! Mycket fin, grattis!
Stort, Stort Grattis !!
Led med dig efter Tysklandsresan och det här är ju en enormt bra (bättre) ersättare. Ska bli grymt kul att se den i verkliga livet. Det där kupade glaset ser ut att vara helt magiskt tillsammans med tavlan.