001, pre A.Riktigt fin. Hur gammal och vilken ref?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
001, pre A.Riktigt fin. Hur gammal och vilken ref?
Tack! "Pre-A" PAM001 från 1997Riktigt fin. Hur gammal och vilken ref?
Åfan, jag tycker tvärt omJämnbreda band ser konstigt ut tycker jag.
Är ju ingen som säljer något vettigt!!!!!!!
Haft köpes på en submersible och skrivit till x antal medlemmar. Haha men ingen vill ju släppa![]()
Som compiss säger allt är till saluallt är till salu....
Haha ofcSom compiss säger allt är till salu![]()
Det ser däremot riktigt knas ut, testade på min 560, blev helknas.Snyggt. Jag var av uppfattningen att klockan skulle fara runt på armen pga klockans stora storlek och natobandets tunna och ibland sladdriga egenskaper.
Jag håller inte med.Jämnbreda band ser konstigt ut tycker jag.
Såg du 74:an jag länkade för ett par sidor sedan. Den skulle passa perfekt.Jag var strapberoende redan innan jag blev med panna, men jag tycker faktiskt att det är riktigt lurigt att välja till min.
Kan vara guldvisarna som ställer till det i huvet för mig, känns som att man inte kan ha för ruffigt eller färgmässigt spretigt till guld på nåt vis. Med svarta visare skulle man ju haft obegränsade möjligheter.
Testade just med ett tokmatchat (se nedan tillsammans med det som sitter på för tillfället), men det känns som det blev helt tråkigt i jämförelse. Vad säger ni mer rutinerade om färgval till denna? Och är det bara jag som är fjantig gällande ruffigt och guld?
![]()
Helsvart boett eller bara svart ring på stål?Hej!
Va i Köpenhamn i sommars och såg en snygg Panerai men gick aldrig in o kollade, svart bezel typ 40-45 mm och tror att någon vidare va blå, någon som vet vilken jag menar? Kan inte riktigt sluta tänka på den![]()
1389 eller 682 (dock ej svart bezel)?Hej!
Va i Köpenhamn i sommars och såg en snygg Panerai men gick aldrig in o kollade, svart bezel typ 40-45 mm och tror att någon vidare va blå, någon som vet vilken jag menar? Kan inte riktigt sluta tänka på den![]()
Svart bezel på stål caseHelsvart boett eller bara svart ring på stål?
1389 kan de va! Men blev lite osäker är jag såg 682 också!1389 eller 682 (dock ej svart bezel)?
1389 kan de va! Men blev lite osäker är jag såg 682 också!
Vad är de för storlek på dom? Tror den jag såg va mer åt 40 hållet?1389 eller 682 (dock ej svart bezel)?
615 som nämnts ovan finns också, och några till. Men alla de är avsevärt mycket dyrare än 1389.1389 är väl enda sub med svart bezel, blå visare...
682 är 42, 1389 är 47.Vad är de för storlek på dom? Tror den jag såg va mer åt 40 hållet?
Tror de måste varit en 682 då, är de en relativt ny modell? Pris?682 är 42, 1389 är 47.
Något år gammal bara. En de är väldigt stolta över. Jag vet inte listpris på rak arm, men dröj kvar, andra kommer svara.Tror de måste varit en 682 då, är de en relativt ny modell? Pris?
Tror de måste varit en 682 då, är de en relativt ny modell? Pris?
Oh yes! Sök på 682 i tråden här för inspirationsbilder. Det är väl i alla fall minst två som har.Stort tackvet att jag fastnade för den då jag tyckte den va lite mer i min storlek, kanske dags att byta ut tråk-suben
![]()
Din 560 som nu mer är min 560.Det ser däremot riktigt knas ut, testade på min 560, blev helknas.
Listar typ 85k.Tror de måste varit en 682 då, är de en relativt ny modell? Pris?
Det var goda nyheter, den du har är riktigt fin. Ska se vad jag kan få ihopSåg du 74:an jag länkade för ett par sidor sedan. Den skulle passa perfekt.
Du ska bara veta hur mycket han tjatat om att få köpa min 682![]()