Kommer!Vilka kommer ikväll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer!Vilka kommer ikväll?
Vid 44 mm så är PAM 590 grym tycker jag, bifogar en stulen bildFrån att ha varit fullkomligt säker på att allt över 42mm är ovärdigt , har jag nu insett att 44mm Panerai sitter riktigt bra! Kanske så pass att en Panerai skulle utgöra ett lämpligt komplement till den 39mm sea dweller jag nu har som vardagsklocka.
Så, därför funderar jag på vad som är mest PAM for the buck (pun intended)? Eftersom jag inte tänker att det ska vara någon OWG-lösning vill jag inte ha någon modell bara för att den är diskret, utan så mycket känsla av Panerai som möjligt för bästa pris. Referenser gör mig snurrig så därför frågar jag här, vad ska man kika på?
Grym klocka, be Micke tillverka ett band enligt dina önskemål @MickeJOne watch to rule them all...
![]()
Har knappt använt någon annan klocka sedan 512:an anlände för ett par månader sedan! Den har fan i mig allt...
Behöver få tummen ur och köpa ett nytt fräscht läderband till den bara. Nån sån har nåt passande till salu?![]()
Köpt band av Micke tidigare med bra resultat så det är absolut en idé. Tänkte mest om nån hade några liggande.Grym klocka, be Micke tillverka ett band enligt dina önskemål @MickeJ
OfcVilka kommer ikväll?
Caaaaaaaarboooooooteeeeeech!När man ändå är i storstan!
Ähhh, har inte alla referenser i huvudet..
Denna är magisk även om den blåa 670 är min favorit..
![]()
![]()
![]()
Denna var min absoluta favorit!!![]()
![]()
![]()
Blir kul att prova ytterligare ikväll..
Vilka kommer ikväll?
Säkert?
Alltså, då vete17 om jag kommer...
791 é så jädrans snygg, kommer du ihåg priset på den. Bara kolla om det ens är någon idé att börja tänka på’n..Lite kort från kvällens event på Krons. Bra ordnat @Ernesto!
![]()
![]()
BMG 692
![]()
1305
![]()
@Palenkovich inception
![]()
![]()
779
![]()
@SIRdavid s 233
![]()
![]()
791![]()
767 = massor med pengar
Ping @Ernesto.791 é så jädrans snygg, kommer du ihåg priset på den. Bara kolla om det ens är någon idé att börja tänka på’n..
Mårt, ref på Lo Scienziato...Lite kort från kvällens event på Krons. Bra ordnat @Ernesto!
![]()
![]()
BMG 692
![]()
1305
![]()
@Palenkovich inception
![]()
![]()
779
![]()
@SIRdavid s 233
![]()
![]()
791![]()
767 = massor med pengar
767 väl, som jag skrev?Mårt, ref på Lo Scienziato...
Mm, helt rätt. Jag som fick tankevurpa767 väl, som jag skrev?
Damn...!Black Friday höll jag på att skriva
Black Fiddy + Fiddy
![]()
Gick ni till Nymans eller är det en gammal bild?Black Friday höll jag på att skriva
Black Fiddy + Fiddy
![]()
791 é så jädrans snygg, kommer du ihåg priset på den. Bara kolla om det ens är någon idé att börja tänka på’n..
Nej, det är på KronsGick ni till Nymans eller är det en gammal bild?
Tackar. Ja, det väl egentligen en fråga om prioriteringar. Tror dock inte hustrun ser det på samma sätt ...89.000 kr!
Snyggt!Då kom banden från Swordstraps. Jättenöjd!
![]()
Sheeeit, så fina.Då kom banden från Swordstraps. Jättenöjd!
![]()
På tal om glas på den där, som vi pratade om live för en stund sedan. Den här bilden hittade jag på paneristi.com.Black Friday höll jag på att skriva
Black Fiddy + Fiddy
![]()