JoeBravoe
Silver
Dålig snärt i lädret just då. Glott och dreglat en del på de tillgängliga.Haha, din favorit 736 och 620Vart var du när jag inte kunde bli av med min gröning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dålig snärt i lädret just då. Glott och dreglat en del på de tillgängliga.Haha, din favorit 736 och 620Vart var du när jag inte kunde bli av med min gröning?
Det stämmer bra det! Packat och skickat. Stort tack för ordern.![]()
Wow! Vilken snygg combo! Tack för bilden!Takk selv! Leverans på under 24t kan man ikke klage på
Synes det satt bra på min 682 og kvaliteten var topp! Kommer helt klart kjöpe fler band!
![]()
Avvecklar lite band lagom till jul - Kom och köp!
https://klocksnack.se/threads/panerai-oem-26mm-hurricane-13.103792/
HahaHar du något liknande Olegbandet i 24mm som du vill avyttra också så får du gärna dra ett PM....![]()
Hehe, absolut. Fast jag tar inget ansvar för skeva logos eller färg där det inte borde vara.Cool! Jag tycker vi bestämmer att alla kan skicka sina band till dig och att du tatuerar in Panerai-logo på dem. Gratis givetvis.![]()
Fanns en till salu på Ebay för ett tag sedan. Jag högg nästan.![]()
Den där bandboxen......![]()
Typ den sämsta bandboxen tillverkad. (om det nu är den till höger du menar)![]()
Den där bandboxen......![]()
Hehe, OK. Hälften är ju redan vunnet eftersom det står Panerai på.Typ den sämsta bandboxen tillverkad. (om det nu är den till höger du menar)
Lådorna är fel storlek och banden blir för höga så det går inte att stänga om det inte är helt oanvända, platta band.
Panerai skickade ut en instruktion hur man var tvungen att montera ihop bandändarna för att lådan skulle kunna användas.
Det är en fin möbel! Men för det som den är tillverkad för är den katastrofal.Hehe, OK. Hälften är ju redan vunnet eftersom det står Panerai på.![]()
Får jag fråga varför OEM?Kommer förmodligen bli med Panna igenNågon som har ett 22 mm OEM-strap som bara blir liggandes?
Mays Berlin? @mjleather?Var sugen på att beställa straps från Toshi tills jag såg att han bara gör parallella ändar, förslag på någon liknande som gör 24/22mm?
Ska spana in demMays Berlin? @mjleather?
Du har för fin 372:a, helt enkelt.Slöar med 372:an och spanar instagram, hittade den här
![]()
![]()
Du har för fin 372:a, helt enkelt.
Satt precis och funderade på om det skulle gå... väntar med spänningTänkte försöka åldra mitt plexi för att få samma effekt![]()
Tänkte försöka åldra mitt plexi för att få samma effekt![]()
Slå på uv-lampan och låta den ligga i det ljustet i något år?Satt precis och funderade på om det skulle gå... väntar med spänning![]()
Taggad till tusen på en Panna, vilken AD har störst utbud och sitter de på samma? Kroon har en eller två montrar va? vilka fler har![]()